Skip to main content

Beste Community,

 

Gisteren hebben ze bij ons alles geïnstalleerd van Odido, alles werkt behalve de wifi. Nu heb ik net de klantenservice aan de lijn gehad en die heeft een aanvraag gedaan of er een B10 firm wear naar ons toe gestuurd kan worden. Ik moet morgen thuis werken en heb de wifi nodig, ze gaven bij de klantenservice aan dat ik ook een bericht in de community moest zetten. Misschien dat iemand dit nog leest die dit toe kan sturen, dus bij deze.

 

Alvast bedankt.

 

Sander Visser

Hi Sander,

Maar hoe kan dat gebeuren als Guidion geacht wordt de Wi-Fi uitgebreid te testen!? Op het formulier dat jij getekend hebt zou dat ook genoemd moeten zijn.... 🤔

Maar zie je wel het ssid of zelfs dat niet? 

Vriendelijke groet, 

Paul 


Hallo @Sander Visser 

Als de lampjes 2.4G en 5G niet branden dan kan je WiFi inschakelen dmv de WiFi knop aan de zijkant van de router.


Hi Sander,

Maar hoe kan dat gebeuren als Guidion geacht wordt de Wi-Fi uitgebreid te testen!? Op het formulier dat jij getekend hebt zou dat ook genoemd moeten zijn.... 🤔

Maar zie je wel het ssid of zelfs dat niet? 

Vriendelijke groet, 

Paul 

 

Hi Paul,

 

De monteur heeft op het formulier aangegeven dat de wifi niet werkt en dat zou verholpen zijn na een firmware B10 die in de nacht ingeschoten zou worden, maar dat is niet gebeurd. De servicedesk gaf aan dat als ik het hier zou melden het misschien zou bespoedigen.

 

Dank je wel voor je reactie.

 

Groetjes Sander

 

 


Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Sander Visser 

Fijn dat de installatie succesvol is afgerond. Ik heb je uiteraard gelijk op de lijst gezet voor de nieuwe firmware update. Ik verwacht dat je deze later vandaag ontvangt. 


Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Sander Visser 

Fijn dat de installatie succesvol is afgerond. Ik heb je uiteraard gelijk op de lijst gezet voor de nieuwe firmware update. Ik verwacht dat je deze later vandaag ontvangt. 

Hoi Teresa,

 

Dank je wel voor je bericht. Tot op heden nog geen WIFI of niets gehoord. 

 

Groetjes Sander


Hey @Sander Visser, de 2,4 GHz frequentie was uitgezet op het modem. Deze heb ik weer ingeschakelt. Kan je het modem 30 seconden van het stroom afhalen en opnieuw opstarten? Heb je dan een werkende wifi-verbinding? 


Hoi Tommie,

 

Nee helaas nog niet


Hallo @Sander Visser 

Zie je in de Zyxel de nieuwe firmware versie b10 staan?

Ziet geen enkel apparaat de netwerknaam? Werkt bedraad internet wel?

Wellicht kan een nieuwe router geprobeerd worden.


Reageer