Goedemiddag
4 dagen WiFI valt uit, hoe vaak? zo vaak dat het is niet mogelijk op PC e-mail sturen, paar keer naar klantenservice gebeld, uiteindelijk oorzaak vastgesteld:
@We hebben geconstateerd dat een ‘bridge tap’ (aftakking van het ISRA-punt) de oorzaak is van de problemen die je ervaart.@
alleen probleem is dat er is geen vertakking uit ISRA punt behalve aansluiting aan t-mobile modem (foto toegevoegd)
modem reset 20 keer gedaan, steker uit ook, kanalen veranderd daar en heen
heeft iemand nog een oplossing ( behalve naar andere provider overstappen) hoe kan ik stabiel WIFI hebben?
ps.deze bericht te sturen is stukje werk zonder internet...20 min al bezig..
regards,
Rymma
Beantwoord
wifi valt uit, geen hope meer
Beste antwoord door Sander
Hoi @rikaseis ,
Hier help ik je graag mee verder. Het is mij nog niet helemaal duidelijk. Het aansluitpunt op de foto, is dit het enige punt dat lijkt op een ISRA of zijn er nog andere punten in jouw huis die hier op lijken? Waar komt de kabel vandaan op de foto? Gaat het om een rijtjeshuis of een appartement?
Als er een bridge tap is geconstateerd, dan is het zaak om op zoek te gaan naar de eerste plek waar het signaal bij jou thuis binnenkomt. Hebben we dat gevonden, dan willen we graag het modem direct daar aansluiten. Ik heb een afbeelding toegevoegd met verschillende soorten ISRA-punten.
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Hier help ik je graag mee verder. Het is mij nog niet helemaal duidelijk. Het aansluitpunt op de foto, is dit het enige punt dat lijkt op een ISRA of zijn er nog andere punten in jouw huis die hier op lijken? Waar komt de kabel vandaan op de foto? Gaat het om een rijtjeshuis of een appartement?
Als er een bridge tap is geconstateerd, dan is het zaak om op zoek te gaan naar de eerste plek waar het signaal bij jou thuis binnenkomt. Hebben we dat gevonden, dan willen we graag het modem direct daar aansluiten. Ik heb een afbeelding toegevoegd met verschillende soorten ISRA-punten.
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.