Skip to main content

wifi punt terug gestuurd, maar jullie hebben het niet ontvangen

Ik heb 3 weken geleden mijn wifi punt terug gestuurd via DHL maar nu zie ik net dat jullie nog niks hebben ontvangen. 

Ik heb van die dag 3 bewijsjes van afgifte, als het goed is was het deze. (Maar ik heb ook nog de andere 2 bewaard)

Uitgelichte reactie

8 april 2024

Hi @Ingeltje23, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee. Ik heb de T&T code bij DHL ingevoerd, echter is er geen zending te herkennen met deze code. Heb je toevallig een andere code van DHL ontvangen of is dit de enige? 

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13958 reacties
  • 8 april 2024

Hi @Ingeltje23, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee. Ik heb de T&T code bij DHL ingevoerd, echter is er geen zending te herkennen met deze code. Heb je toevallig een andere code van DHL ontvangen of is dit de enige? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 8 april 2024

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 8 april 2024
Ingeltje23 schreef:

Ik heb 3 weken geleden mijn wifi punt terug gestuurd via DHL maar nu zie ik net dat jullie nog niks hebben ontvangen. 

Ik heb van die dag 3 bewijsjes van afgifte, als het goed is was het deze. (Maar ik heb ook nog de andere 2 bewaard)

Deze 2 codes zijn ook van diezelfde dag

Ik heb op het pakket voor de zekerheid ook nog de code geschreven van het qr label

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13958 reacties
  • 8 april 2024

Beide zendingen kan ik ook niet vinden @Ingeltje23. Kun jij de zendingen wel zien in de DHL app of website?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 8 april 2024
Tommie van Odido schreef:

Beide zendingen kan ik ook niet vinden @Ingeltje23. Kun jij de zendingen wel zien in de DHL app of website?

Nee, ik heb ze er ook niet in staan. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13958 reacties
  • 9 april 2024

Ik heb het wifipunt handmatig voor je afgemeld @Ingeltje23

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 9 april 2024

Ah super fijn!! Ik hoop dat het apparaat alsnog bij jullie aankomt 🙏

Dankjewel 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13958 reacties
  • 9 april 2024

Daar gaan we wel vanuit @Ingeltje23

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen