Zo even e-mail gehad ik ben nog niet aan gesloten op glasvezel maar ik moet WiFi punt inleveren zie hier onder
ik kant nog niet inleveren de WiFi punt wel raar
Klantnummer: | DBD21142 |
We hebben nog niet alle apparatuur ontvangen
Hallo James,
We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet (allemaal) ontvangen.
Wil je de apparatuur terug sturen?
Wil je de apparatuur alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt! Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Controleer dan even of je alles op de lijst hebt teruggestuurd. In dat geval mag je deze e-mail als niet verzonden beschouwen.
Hieronder zie je welke apparatuur we graag terug willen:
Wifipunt(en)
Wat te doen met je oude apparatuur
Je (vorige) apparatuur willen we graag terug. Terugsturen is gemakkelijk en gratis:
1. Je kan alle apparatuur inclusief kabels en accessoires in een doos stoppen, dit mag elke doos zijn.
2. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Deze ontvangen we graag binnen 30 dagen na het verwerken van je bestelling of verzoek. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint: vind DHL punt.
3. Laat de QR code scannen bij het DHL ServicePoint. Je vindt de QR code hieronder en in de Odido app. Printen is niet nodig, je kan de QR code laten zien op je telefoon.
4. Bewaar na het versturen het verzendbewijs nog even, totdat je de bevestiging hebt dat het pakket is aangekomen.
Download hier je QR code
Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.
We staan voor je klaar,
Odido