Skip to main content

Zo even e-mail gehad ik ben nog niet aan gesloten op glasvezel maar ik moet WiFi punt inleveren zie hier onder

ik kant nog niet inleveren de WiFi punt wel raar

Klantnummer: DBD21142


 

We hebben nog niet alle apparatuur ontvangen


 

Hallo James,

 

We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet (allemaal) ontvangen.


Wil je de apparatuur terug sturen?
Wil je de apparatuur alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt! Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Controleer dan even of je alles op de lijst hebt teruggestuurd. In dat geval mag je deze e-mail als niet verzonden beschouwen.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terug willen: 

Wifipunt(en)

Wat te doen met je oude apparatuur
Je (vorige) apparatuur willen we graag terug. Terugsturen is gemakkelijk en gratis:

1. Je kan alle apparatuur inclusief kabels en accessoires in een doos stoppen, dit mag elke doos zijn.
2. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Deze ontvangen we graag binnen 30 dagen na het verwerken van je bestelling of verzoek. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint: vind DHL punt.
3. Laat de QR code scannen bij het DHL ServicePoint. Je vindt de QR code hieronder en in de Odido app. Printen is niet nodig, je kan de QR code laten zien op je telefoon.
4. Bewaar na het versturen het verzendbewijs nog even, totdat je de bevestiging hebt dat het pakket is aangekomen.

Download hier je QR code


Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.

We staan voor je klaar,
Odido

 

Hey ​@jamestobert, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Dit komt omdat je een netwerkmigratie hebt aangevraagd en de wensdatum van oplevering overschreden is. Dit wordt automatisch door ons systeem gedaan en kunnen we niet ontkomen. Na deze e-mail heb je nog 60 dagen de tijd om het wifipunt retour te sturen voordat de boete wordt uitgestuurd. Wat je kunt doen is het wifipunt al terugsturen naar ons of de dagen uitzitten en dan kan ik, als de boete uitgestuurd is, de boete vergoeden.


 

Ik heb gisteren de WiFi retour verzonden 

 


Deze week ontvangen hebben retour 


Je kunt hier volgen 

  • Zendingsnummer

    3STML010443743


Dan moet het helemaal goedkomen ​@jamestobert! Houd het voor jezelf in de gaten, als je hier weer een e-mail over krijgt, trek dan aan de bel. Dan zal ik gaan kijken wat er precies aan de hand is. 


Goededag 

 

de WiFi is terug gestuurd na weten moeten jullie ontvangen hebben vorig week op 17 januari via dhr.

gisteren krijg ik weer mail over de WiFi om terug te sturen.

Dus ik heb niet meer.

met vriendelijke groet 

 

j steffen


Deze is retour en ontvangen met vriendelijke groet 

J Steffen 


Hey ​@jamestobert, ik zie dat de e-mail op 20-01 verstuurd is, het appraatuur is bij ons op 21-01 netjes retour gemeld. Je kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen! 


Reageer