Skip to main content
Hallo, ik zit er over te denken om voor internet & tv over te stappen naar t-mobile. Ik vraag me alleen af hoe dat gaat met de glasvezelaansluiting. De mijne komt binnen in de woonkamer, maar die is niet in orde. Was al toen ik hier kwam wonen, altijd internet via kabel gehad.

Wie is verantwoordelijk voor deze aansluiting? KPN? Of wordt dat opgelost als de monteur van jullie komt voor aansluiting? Of moet ik dat zelf eerst oplossen?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Hi @Istraalman, goed om te horen dat je overweegt om over te stappen! Zo te zien komt er geen glasvezel kabel binnen op deze aansluiting. Ik kijk graag voor je naar de mogelijkheden. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan zoek ik het voor je uit!
Bij het plaatsen van je bestelling ziet de netbeheerder welke aansluiting beschikbaar is en zij zullen, in opdracht van T-Mobile, de nodige handelingen uitvoeren. Daar hoef jij niets voor te doen, behalve thuis te zijn.

Reageer