Skip to main content

Beste,

Ik heb onlangs een glasvezel afgenomen voor mijn nieuwe appartement. De monteur is langs geweest maar kon helaas niks doen omdat de glasvezelkabel schade heeft. Hiervoor moest een monteur van KPN langs komen om te repareren. Die monteur is vervolgens langs geweest maar kon ook niks doen omdat hij eerst een hoogwerker nodig heeft (ik woon op de 2e verdieping). Ik heb toen gevraagd of er kosten aan zitten en hij zei daar nog nooit gehoord van te hebben. Ook heb de klantenservice gebeld en die had er ook nog nooit van gehoord dat er kosten aan zitten.

Nu wil mijn verhuurder zwart op wit zien dat er geen kosten aanzitten, maar ik kan dit nergens vinden! Waar kan ik zoiets vinden? Zelf ben ik een beetje geschrokken omdat ik al een afspraak heb staan wanneer de hoogwerker komt.

Hi @dirdordir, welkom op onze Community!

Hoogbouw is altijd een aparte situatie. Alle zaken en regelingen verlopen dan ook volledig via de onderaannemer en VvE, ook de kosten. Je zult hiervoor dus contact op moeten nemen met de onderaannemer of de VvE om hier een concreet antwoord op te krijgen. De onderaannemer bij jou is KPN NetwerkNL. Hopelijk kunnen zij de antwoorden geven die je zoekt!

Reageer