Vanaf half november 2022 zou er volgens de flyer de aansluitingen naar de huizen in mijn buurt en vervolg afspraken erna gemaakt gaan worden. nu heb ik ze hier en daar wel gezien in de buurt met werkzaamheden van de straat naar huis. maar aan mijn adres blijft het angstig stil. Nu heb ik met guidion gesproken en kreeg ik dit als terugkoppeling:
“Ik heb binnen ons systeem gezocht op jouw e-mail adres *** en adres *** Rotterdam, maar kan hierbij geen gegevens vinden voor een afspraak. Het lijkt erop dat wij geen actieve werkopdracht hebben. Zonder werkopdracht hebben wij je gegevens nog niet, waardoor we dan ook nog geen afspraak kunnen inplannen.
In dit geval is het het beste om rechtstreeks contact te leggen met T-Mobile om de status te controleren. Je kunt hen rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 0800 0092 of via e-mail adres t-mobilethuis@guidion.net. Zodra de werkopdracht is doorgezet, ontvang je automatisch een e-mail om een afspraak te maken via de Selfservice.”
Gaat de communicatie tussen t-mobile en guidion wel goed? het lijkt erop dat t-mobile en guidion op elkaar staan te wachten.
mvg, Albert