Hallo allemaal
Ik heb een abbo bij Odido genomen, 28/10 wordt het glas 'binnen' gebracht en in de week erna komt er een monteur van Odido volgens de planning. Nu zit ik bij Ziggo en gebruik een fritzbox 5590 achter hun modem in bridge. Bij deze fritzbox zit een XGS-PON SFP.
Nu heb ik vrijwel alle berichten in dit forum over dit onderwerp gelezen maar snap nog steeds niet wanneer GPON of XGS-PON. Sinds een 1 jaar ligt hier een KPN glasnetwerk met nu een BOP voor de deur onder het trottoir.
Mijn vraag, hoe en op welk moment kan ik vaststellen welk type verbinding ik krijg zodat ik de juiste SFP heb voor de 5590. Het aansluit pakket van Odido komt over 2 weken volgens de planning.
Hallo
Wat is de maximaal beschikbare snelheid op je adres volgens de postcodecheck en welke snelheid heb jij genomen?
Hallo
Wat is de maximaal beschikbare snelheid op je adres volgens de postcodecheck en welke snelheid heb jij genomen?
KPN biedt 4/4GB op mijn postcode, Odido 1/1 GB, maar ik heb gekozen 1GB up/down.
Dan kom je op het KPN glasvezelnetwerk met een zwarte Genexis XGSPON ONT.
Dan kom je op het KPN glasvezelnetwerk met een zwarte Genexis XGSPON ONT.
Even iets rechtzetten ik zit nu op de kabel van ziggo. Nog geen glas in huis, dat gebeurd volgende week.
Maar super bedankt voor je info, Ga een XGS-PON SFP bestellen, ben die in de doos zat kwijt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.