Skip to main content
Beantwoord

wederom glasvezelkabel kapot getrokken door werkzaamheden Glaspoort

  • 24 May 2024
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Afgelopen dinsdag is mijn glasvezelkabel onder de stoep hersteld door Guidion, vervolgens kom ik vanmiddag terug van mijn werk en zie ik dat er weer gegraven is door Glaspoort en jawel hoor, mijn kabel is alweer kapotgetrokken! Dus weer geen internet! Hoe dit te melden voor herstel?

Vriendelijke groeten Tim 

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @MrT100, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik wil dit dan ook graag direct doorzetten! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Groetjes, Ishana

Het Los lampje knippert langzaam rood en Pon brandt niet, het is overduidelijk dat de kabel buiten weer is beschadigd want er is weer gegraven door Glaspoort op de plek waar Guidion mijn kabel hersteld heeft. Groetjes Tim 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MrT100, handig dat je deze informatie kon doorspelen, top! Ik heb een melding doorgezet naar onze technische dienst met de expliciete vermelding dat het om een kabelbreuk gaat. Zij gaan met de netwerkbeheerder schakelen om het juiste herstelteam aan te sturen.

Wij gaan hier voor je achteraan, ik hoop dat de netwerkbeheerder dit snel voor je kan oplossen!

Top! Dankjewel!

Reageer