Heel simpel maar dat is wellicht ook het probleem?
Wanneer komt de monteur z'n werk afmaken? Zodat de "Gideon monteur” zijn werk kan/mag gaan doen en uiteindelijk dat we via glasvezel aangesloten zijn?
Ben ontzettend benieuwd of via deze weg wel duidelijkheid komt. (ben nogal pessimistisch geraakt door het contact met jullie)
Hi
Goedemorgen
Hallo
Deze ochtend ben ik gebeld door een partij (naam ging te snel) en is er een afspraak gemaakt om de 17e een nieuwe poging te doen voor het glasvezel binnen te leggen in de meterkast.
Ik zal die dag via deze weg een update delen.
Dankjewel
Hallo
Na een lichte klaagzang van de monteur over het verloop van onze aansluiting (Grappig en sneu tegelijk, gezien dezelfde monteur dit heeft veroorzaakt) is het vanmiddag ogenschijnlijk wel gelukt om het in de meterkast af te monteren.
Er werd aangegeven dat er nog een seintje volgt voor een volgende monteur voor het aansluiten/activeren ervan(?)
Wellicht onnodig om aan te geven maar we verwachten een compensatie voor het geklungel / de onkunde in het geheel.
Hoi
Hoi
Door het volgen van de juiste stekkertjes en deze aan te sluiten op de plek waar ze passen heb ik zelf de aansluiting kunnen activeren. (iets met duurt te lang allemaal)
Had verder nog geen seintje gehad om een afspraak te maken met Guidion (had ook wel heel snel geweest) bij deze: kosten bespaard zou ik zeggen.
Vanwege de mogelijk wisselende prestaties houdt ik zeker nog even een oogje in het zeil maar ziet er in 1e instantie prima uit.
Bijgevoegd een screenshot van de speedtest:
Beste
Vooropgesteld, ik snap het, het is opgelost en het werkt wat dit minder urgent maakt maar ik ben zeker nog in afwachting van compensatie om nog enig gevoel van: sorry voor de vele verspilde telefoontjes, onkunde, onbegrip, 3e partijen die al helemaal geen service verlenen en het ongemak in het geheel.
Hey
Hoi
Dat klopt en heb tevens mijn reviews offline gehaald.
Hey
Hoi
Dank voor je snelle reactie, ik ben even benieuwd wat is “de” vergoeding?
Hey
Hoi
Dank voor je toelichting, het bevestigt mij in ieder geval dat Odido inderdaad geen waarde hecht aan service en klanten ervaring/beleving. (Sluit aan bij mijn telefonische ervaringen de afgelopen tijd)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.