Skip to main content

Heel simpel maar dat is wellicht ook het probleem? 
Wanneer komt de monteur z'n werk afmaken? Zodat de "Gideon monteur” zijn werk kan/mag gaan doen en uiteindelijk dat we via glasvezel aangesloten zijn? 

Ben ontzettend benieuwd of via deze weg wel duidelijkheid komt. (ben nogal pessimistisch geraakt door het contact met jullie)

Hi @Roland_lmr89prot, ten eerste super bedankt dat je naar aanleiding van mijn reactie op TrustPilot contact opneemt. Ik ben blij dat je mij de kans geeft je ervaring (en je ster) om te draaien naar iets moois! Ik zie gelijk dat wij nog wachten op Open Dutch Fiber. De netwerkbeheerder heeft ons laten weten dat de lijn eind oktober actief zou zijn, maar hierop is het blijven steken. Ik heb daarom persoonlijk contact gezocht met onze Fiber afdeling, om verhaal te halen en te checken wat je kunt verwachten. Zodra ik een reactie heb, die ik binnen twee werkdagen zeker kan verwachten, laat ik het jou weten. Ik hou je dus via deze weg op de hoogte! 😊

Goedemorgen @Roland_lmr89prot, ik lees dat je gisteren bent geïnformeerd door mijn collega en dat de navraag wat betreft je oplevering is uitgezet. We gaan hier achteraan en je hoort zo snel mogelijk meer van ons!

Hallo @Cheyenne van Odido,
Deze ochtend ben ik gebeld door een partij (naam ging te snel) en is er een afspraak gemaakt om de 17e een nieuwe poging te doen voor het glasvezel binnen te leggen in de meterkast.  
Ik zal die dag via deze weg een update delen. 

Dankjewel @Roland_lmr89prot, dat is helemaal goed!

Hallo @Cheyenne van Odido 

Na een lichte klaagzang van de monteur over het verloop van onze aansluiting (Grappig en sneu tegelijk, gezien dezelfde monteur dit heeft veroorzaakt)  is het vanmiddag ogenschijnlijk wel gelukt om het in de meterkast af te monteren.

Er werd aangegeven dat er nog een seintje volgt voor een volgende monteur voor het aansluiten/activeren ervan(?)

Wellicht onnodig om aan te geven maar we verwachten een compensatie voor het geklungel / de onkunde in het geheel.

Hoi @Roland_lmr89prot, super fijn dat het gelukt is! 😊 We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Laat je een reactie achter als de monteur van Guidion geweest is? Je zult hier zo snel mogelijk bericht van ontvangen! Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido  en @Cheyenne van Odido,

Door het volgen van de juiste stekkertjes en deze aan te sluiten op de plek waar ze passen heb ik zelf de aansluiting kunnen activeren. (iets met duurt te lang allemaal)

Had verder nog geen seintje gehad om een afspraak te maken met Guidion (had ook wel heel snel geweest) bij deze: kosten bespaard zou ik zeggen.

Vanwege de mogelijk wisselende prestaties houdt ik zeker nog even een oogje in het zeil maar ziet er in 1e instantie prima uit.
Bijgevoegd een screenshot van de speedtest:

Beste @Cheyenne van Odido en/of @Ishana van Odido
Vooropgesteld, ik snap het, het is opgelost en het werkt wat dit minder urgent maakt maar ik ben zeker nog in afwachting van compensatie om nog enig gevoel van: sorry voor de vele verspilde telefoontjes, onkunde, onbegrip, 3e partijen die al helemaal geen service verlenen en het ongemak in het geheel.

Hey @Roland_lmr89prot, excuses voor mijn late reactie. Klopt het dat je vanaf 23-10 tot en met 19-11, geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten? Dan zet ik de vergoeding voor je in gang!

Hoi @Tommie van Odido,

Dat klopt en heb tevens mijn reviews offline gehaald.

Hey @Roland_lmr89prot, bedankt voor de confirmatie. Ik heb de vergoeding direct voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Hoi @Tommie van Odido

Dank voor je snelle reactie, ik ben even benieuwd wat is “de” vergoeding?

Hey @Roland_lmr89prot, wij vergoeden de dagen dat je geen diensten gehad hebt. In dit geval is dat €25,40.

Hoi @Tommie van Odido

Dank voor je toelichting, het bevestigt mij in ieder geval dat Odido inderdaad geen waarde hecht aan service en klanten ervaring/beleving. (Sluit aan bij mijn telefonische ervaringen de afgelopen tijd)

Reageer