Hallo allen,
ik woon in Kerkrade en heb al tijden de welbekende groene glasvezel rol naast de voordeur liggen, echter krijg ik zowel via de mail als dat 045 nummer met geen mogelijkheid een afspraak gemaakt om de kabel naar binnen door te trekken.
Ik heb al tig keer naar Circet gebeld, ook op tijden die hun zélf de dag ervoor aangeven, maar steeds "krijgen ze de collega die de afspraken maakt niet te pakken"..... En op mail reageren ze ook niet.
Het telefoongesprek wordt beëindigd met: "u wordt gebeld"... Maar ik bel nu extra omdat ú dat gisteren aan mij vroeg!
En op mijn werk kan ik geen telefoon beantwoorden, dus mochten ze ooit echt bellen dan is de kans groot dat ik het gesprek mis. En daarna krijg je natuurlijk nooit meer iemand aan de lijn. Daarom bel ik zélf voor een afspraak, maar dat blijkt dus onmogelijk.
Ik ben zelfs al door Odido benaderd of ik überhaupt nog interesse heb in het afgesloten abonnement..…
Zucht.
Ik post dit maar hier omdat ik geen Circet forum vind en op Facebook is ook niks aparts te vinden, alleen Circet Europe met algemeen nieuws.