Skip to main content

Op 6 dec de glasvezel postcodecheck uitgevoerd en groene licht, er ligt glasvezel. Hierop internetabonnement afgesloten. Status sindsdien is 3. In behandeling: In je woning is nog geen glasvezelaansluitpunt. De netwerkbeheerder neemt contact met je op voor een afspraak om dit te installeren.

Wat is nu de gemiddelde doorlooptijd voordat de netwerkbeheerder contact opneemt? Kan ik bij T-Mobile of de netwerkbeheerder de status navragen? Aangezien na 6 dec geen e-mail ontvangen over de voortgang...

Heb dringend internet nodig i.v.m. thuiswerk. Doe nu alles op mijn mobiele hotspot.

De aanleg kan van enkele weken tot enkele maanden in beslag nemen, bijvoorbeeld als je in een appartement woont. Als je weet wie jouw netbeheerder is kan met hen contact zoeken. Meestal hebben er reclameborden van gestaan bij de aankondiging.  

Het proces is heel complex en kan niet versnelt worden. Zodra de lijn is opgeleverd krijgt t-mobile een seintje van de netbeheerder en stuurt zij de monteurs van Guidion aan om de ONT en router te installeren. 


Reageer