Hallo @matthijs0
Op glasvezel zijn de kosten anders dan op DSL.
45 euro voor 100 Mbps, 50 euro voor 400 Mbps en 55 euro voor 1000 Mbps via het KPN glasvezelnetwerk.
35 euro voor 100 Mbps, 40 euro voor 400 Mbps en 45 euro voor 1000 Mbps via het eigen glasvezelnetwerk.
Bovenstaande prijzen zijn exclusief klantvoordeel en zodra je een glasvezelaansluitpunt hebt dan kun je de migratie zelf regelen in je Odido account.
Hallo @matthijs0
Op glasvezel zijn de kosten anders dan op DSL.
45 euro voor 100 Mbps, 50 euro voor 400 Mbps en 55 euro voor 1000 Mbps via het KPN glasvezelnetwerk.
35 euro voor 100 Mbps, 40 euro voor 400 Mbps en 45 euro voor 1000 Mbps via het eigen glasvezelnetwerk.
Bovenstaande prijzen zijn exclusief klantvoordeel en zodra je een glasvezelaansluitpunt hebt dan kun je de migratie zelf regelen in je Odido account.
Ik bedoel als je voor een abbo kiest van 25 euro of 27,5 euro per maand en er ineens glasvezel bij je in de straat komt. Ben je dan een hoger tarief verplicht? Begreep dat KPN koperen draden wil gaan uitfaseren her en der.
@matthijs0
Ja, de prijs zal veranderen. Als er ook KPN beschikbaar is via glasvezel dan wordt de telefoonlijn binnenkort uitgeschakeld.
@matthijs0
Ja, de prijs zal veranderen. Als er ook KPN beschikbaar is via glasvezel dan wordt de telefoonlijn binnenkort uitgeschakeld.
Ja maar ook binnen je contract van bijv. 1 jaar? Niet dat je ineens een lastenverhoging van 10-30euro om je oren krijgt.
@matthijs0
Ja, volgens mij is dat ook tijdens je jaarcontract.
@matthijs0
Ok bedankt. Een plotselingen tariefverhoging op maandbasis trek ik niet omdat ik gewoon m’n VDSL (tarief) wil. Dan voor mij geen Odido, helaas.
@matthijs0
Ok bedankt. Een plotselingen tariefverhoging op maandbasis trek ik niet omdat ik gewoon m’n VDSL (tarief) wil. Dan voor mij geen Odido, helaas.
Het zal nooit plotseling zijn. Je krijgt eerst geruime tijd van te voren bericht dat koper uitgaat. Het advies is dan over te stappen op het duurdere glasvezel. Als je na nog wat waarschuwingen toch niet reageert zal er een laatste brief komen met de datum dat het kopen echt uit gaat. Het abonnement wordt dan éénzijdige beeindigd en op die dag zal je internet het ook niet meer doen.
Het is dus niet zo dat je opeens en zonder actie van jouw kant je een hoger bedrag gaat betalen. Als je nu nog VDSL kan bestellen, is het veilig dit te doen dus. De uitzettingen zijn gestart, maar gaat nog jaren duren voordat de laatste koper kabel uit gaat.