Wanneer wordt mijn glasvezel gemaakt?

  • 3 January 2024
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Beste Odido,

Donderdag 14-12 kwamen jullie mijn glasvezel aansluiten maar dat ging niet want signaal kwam niet door. Dinsdag 19-12 is er een monteur langsgekomen om glasvezel te testen, was trouwens al de 3e???

Hij kon direct zien dat er een breuk is ergens 37 meter vanaf mijn kastje, vraag mij af waarom die andere 2 dit niet konden zien.

Wat gaat er nu gebeuren want ik hoor weer helemaal niets en begint nu wel irritant te worden.
Ik snap dat de feestdagen er tussen zitten maar jullie communiceren helemaal niets.
Guidion en de glasvezel mensen communiceren nog redelijk (opm.  Dinsdag 19-12 zou ik binnen 3 dagen wat horen!!) maar Odido communiceert gewoon niet.

Ik dacht dat de verhalen over slechte service van Odido niet klopte en alleen verzuurde mensen waren maar het is gewoon echt dramatisch.
Ben al vanaf oktober bezig en moet zelf overal achteraan gaan.

Graag wil ik op korte termijn reactie want anders zeg ik mijn abonnement op want dit kan zo niet verder, kan gewoon niet meer werken thuis, ja met mobiel abonnement van vodafone. 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Kevinven, bedankt voor het delen van je ervaring.

Ik had je hier graag wat meer duidelijkheid over willen geven, echter kan ik weinig terugvinden in mijn systeem. Daarom heb ik dit doorgezet naar onze glasvezelafdeling (Fiber). Zij zullen de situatie grondig gaan onderzoeken en doorzetten waar mogelijk. Ook heb ik ze verzocht om je op te bellen met informatie over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken kunnen krijgen spreken ze altijd een voicemail in! 

 

Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Kevinven, bedankt voor het delen van je ervaring.

Ik had je hier graag wat meer duidelijkheid over willen geven, echter kan ik weinig terugvinden in mijn systeem. Daarom heb ik dit doorgezet naar onze glasvezelafdeling (Fiber). Zij zullen de situatie grondig gaan onderzoeken en doorzetten waar mogelijk. Ook heb ik ze verzocht om je op te bellen met informatie over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken kunnen krijgen spreken ze altijd een voicemail in! 

 

Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je.

Tommie,

bedankt voor je reactie, wel apart dat je niets kan terugvinden aangezien hier al 3x zijn geweest.
Ze hebben nog niet gebeld, zodra ze bellen laat ik het weten.

Als er volgende week nog niet is gebeld dan laat ik het abonnement ontbinden want dit kan echt niet.

Goedemorgen,

Ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen zijn maar communiceren jullie wel met elkaar?
Odido, Guidion en ODF??

Ik ga mijn abonnement opzeggen want ben hier helemaal klaar mee wat een stelletje amateurs.
Zijn nu al 4 maanden!!!! bezig om mijn glasvezel aan te sluiten.

Goedemorgen,

Ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen zijn maar communiceren jullie wel met elkaar?
Odido, Guidion en ODF??

Ik ga mijn abonnement opzeggen want ben hier helemaal klaar mee wat een stelletje amateurs.
Zijn nu al 4 maanden!!!! bezig om mijn glasvezel aan te sluiten.

Tip: stuur een officiële in gebreke stelling naar Odido. Communicatie met de klant is iets wat ze niet kennen bij Odido, wat je toch zou verwachten van een bedrijf wat “iets” doet met internet. Maar misschien communiceren ze in een ander protocol of zo, ik heb geen idee. 

Reageer