Beste Odido,
Donderdag 14-12 kwamen jullie mijn glasvezel aansluiten maar dat ging niet want signaal kwam niet door. Dinsdag 19-12 is er een monteur langsgekomen om glasvezel te testen, was trouwens al de 3e???
Hij kon direct zien dat er een breuk is ergens 37 meter vanaf mijn kastje, vraag mij af waarom die andere 2 dit niet konden zien.
Wat gaat er nu gebeuren want ik hoor weer helemaal niets en begint nu wel irritant te worden.
Ik snap dat de feestdagen er tussen zitten maar jullie communiceren helemaal niets.
Guidion en de glasvezel mensen communiceren nog redelijk (opm. Dinsdag 19-12 zou ik binnen 3 dagen wat horen!!) maar Odido communiceert gewoon niet.
Ik dacht dat de verhalen over slechte service van Odido niet klopte en alleen verzuurde mensen waren maar het is gewoon echt dramatisch.
Ben al vanaf oktober bezig en moet zelf overal achteraan gaan.
Graag wil ik op korte termijn reactie want anders zeg ik mijn abonnement op want dit kan zo niet verder, kan gewoon niet meer werken thuis, ja met mobiel abonnement van vodafone.