Skip to main content

Wanneer wordt glazvezel aangesloten in Amsterdam Noorderhof?

  • 25 August 2024
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Goededag! Weet ieamand wanneer glazvezel aangesloten in Amsterdam Noorderhof wordt? Alvast bedankt.

Hi @User3, welkom op onze Community!

Ik ben voor je gaan kijken en als het goed is is de glasvezel al wel naar binnen gebracht? De opleverdatum staat op gisteren 25-08, het kan natuurlijk zijn dat er vertraging is opgelopen. Als je mij kan vertellen of de glasvezel al naar binnen gebracht is kan ik wat navraag voor je doen. Op dit moment zie ikzelf niet heel veel informatie terug in mijn systeem. Alvast bedankt!


Hello Tommie, bedankt for je antwoord. Glasvezel is wel al naar binnen gebracht.


@User3 Dank je wel voor de opheldering! 

Ik heb meteen een verzoek ingediend bij mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij contact op willen nemen met de (externe) netwerkbeheerder. Zodra zij meer weten over de planning, ontvang ik hier een bericht over en zal ik jou ook informeren. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 


Dat is het, Teresa. Hartelijk bedankt.


@User3 Uiteraard graag gedaan! 

Ik heb zojuist bericht ontvangen van mijn collega van de Fiber afdeling. Ik had graag anders vernomen, maar hij geeft aan dat er nog geen plandatum bekend is. Dit komt doordat het om een hoogbouw oplevering gaat en de aansluiting hiervan vaak voor het volledige gebouw geldt. Dit is iets wat de netwerkbeheerder bepaald en wij hebben hier geen invloed op. 

Natuurlijk mag je mij altijd vragen of er al meer bekend is. Ik zal dan gelijk voor je kijken!

 


Reageer