wanneer wordt alles geregeld ivm kabel en internet?

  • 9 May 2024
  • 7 reacties
  • 42 Bekeken

Ik heb odido voor internet en tv en lebara voor mobiel aangevraagd. Vorige providers Ziggo en vodafone (combideal met korting)
Lebara wordt morgen overgezet en is dan geregeld. dwz vodafone gestopt en daarmee de korting bij ziggo ook dan ivm de combideal. Van de overname van ziggo door odido nog geen enkel bericht gekregen ook niet de mail met de vraag van het klantnummer van ziggo.
Ik vind dit niet netjes omdat de korting wegvalt, het is geen monster bedrag maar wel vervelend.
Tevens vind ik het stilvallen van de communicatie erg vervelend.  mijn vraag nu: wanneer wordt er wat geregeld (de kabel van stoep naar huis is er zelfs nog niet).
 

eric 10 dagen geleden

Odido stuurt de aanmelding van jou door naar de lokale netbeheerder met een wensdatum. Zodra de kabel is aangelegd stuurt de netbeheerder een bericht terug en wordt door Odido automatisch een router naar je toegestuurd.  Ook volgt een link om een afspraak te maken met de internet monteur.

Zoals ik al aangaf, afhankelijk van capaciteit van aannemers en toestemming/vergunningen kannde wensdatum wel of niet gehaald worden. Daar gaat de lokale netbeheerder dus over.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @ikkensens ,

Klantvoordeel bij Odido is tesamen met een Odido of BEN abonnement. Lebara geeft geen klantvoordeel. 

Als de kabel nog niet het huis is ingebracht gaat de lokale netbeheerder daar een afspraak voor maken. Indien je in een appartement woont zal er ook toestemming nodig zijn van de VVE. Dat zijn trajecten die soms extra tijd vergen.

Ik heb het ook niet over een nieuw klantvoordeel bij odido maar mijn oude voordeel bij ziggo en vodafone. Die loop ik mis omdat de overstap van vodafone naar lebara en van ziggo naar odido erg langs elkaar gaat. lebara gaat morgen 10-5-2024 al in dus vodafone is dan opgeheven en odido is tot op heden nog niet begonnen met het opzeggen van ziggo. En wat de kabel betreft is het bij odido bekend dat de verbinding nog niet is gerealiseerd.

Reputatie 7
Badge +14

Odido stuurt de aanmelding van jou door naar de lokale netbeheerder met een wensdatum. Zodra de kabel is aangelegd stuurt de netbeheerder een bericht terug en wordt door Odido automatisch een router naar je toegestuurd.  Ook volgt een link om een afspraak te maken met de internet monteur.

Zoals ik al aangaf, afhankelijk van capaciteit van aannemers en toestemming/vergunningen kannde wensdatum wel of niet gehaald worden. Daar gaat de lokale netbeheerder dus over.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ikkensens 

Houdt er ook rekening mee dat wanneer de aansluitdatum nog niet bekend is, er vaak ook geen gebruik gemaakt kan worden van de overstapservice.

hoi @eric  het probleem is nl dat ze hier in de straat bezig zijn geweest maar ons pand zijn vergeten blijkbaar. maar ik wacht alles wel weer af. bedankt voor jullie antwoorden en ik zie het wel.

 

Reputatie 7
Badge +14

En jij woont niet in een appartement? Want daar kan de VVE roet in het eten gooien..

@eric  nee klopt. gewoon huur-hoekhuis

Reageer