Zoals de titel al zegt, wanneer kan ik mijn pakket verwachten, ik heb afgelopen woensdag (15-1-`25) in Hoogezand een pakket besteld en ik vraag mij nu af wanneer ik kan internetten via Odido.
Hallo
Volgens de bestelpagina is het modem niet op voorraad en de verwachte levertijd is 10 dagen.
Hallo
Volgens de bestelpagina is het modem niet op voorraad en de verwachte levertijd is 10 dagen.
verwachte.???????????
Dat is wat op de website staat inderdaad.
Dankjewel, dan wacht ik wel af wanneer die komt, ik heb er een slecht gevoel bij. Ik mag aannemen dat die 15 dagen bedenktijd as ingaan op het moment dat ik dat modem, werkend en wel in huis heb staan.
Dankjewel, dan wacht ik wel af wanneer die komt, ik heb er een slecht gevoel bij. Ik mag aannemen dat die 15 dagen bedenktijd as ingaan op het moment dat ik dat modem, werkend en wel in huis heb staan.
Dat klopt. Het aantal aanvragen voor klik en klaar is heel groot. Toch zijn er ook mensen die niet de juiste dekking binnen hebben en het pakket snel retour sturen. Die modems worden dan weer klaargemaakt voor herinzet. De exacte aantallen die terugkomen weet men natuurlijk niet, dus nieuw en herinzet zorgt voor een "waarschijnlijk " levertijd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.