Skip to main content

april 2021 we gaan overstappen op T mobil glasvezel

september 2021 pakket ontvangen

september 2021 glasvezel aansluiting binnen gebracht door 2 monteurs van Volkel

december 2021 dus heden niets meer vernomen gehoord oftewel NADA

 

wat is nu mijn vraag ?

 

Hallo @veraa liesbeth 

Je hebt nu een glasvezelaansluitpunt binnen en je hebt het installatiepakket?

Heb je ook al een sms gekregen om een installatie afspraak met Guidion te maken? En wat zegt de status in je T-Mobile thuis account?


Dit is de huidige status:

Bij jou in de straat en in je woning is nog geen glasvezelaansluitpunt, dat moet er dus komen. De netwerkbeheerder neemt eerst contact met je op voor een afspraak om dit te installeren. Dit wordt niet door T-Mobile gedaan. Als je straat en je woning er helemaal klaar voor zijn, neemt onze installatiepartner Guidion contact met je op voor de installatie-afspraak. Zij zorgen ervoor dat je pakket word aangesloten en gaan pas weg als alles werkt. Het gaat hier dus om twee afspraken met twee verschillende monteurs.


Waarvan er in al gedaan is in september 2021, aansluiting binnen gebracht of begrijp ik je verkeerd?


Goedemiddag @veraa liesbeth, van harte welkom op de Community!

Goed dat je het navraagt en sorry dat er nog geen duidelijkheid vanuit onze kant gekomen is. Ik heb nagevraagd bij de aannemer en netbeheerder wat de status is en waarom er nog geen plandatum bekendgemaakt is. Ik hoop je spoedig van een update te kunnen voorzien. To be continued!


Goedemiddag @veraa liesbeth, onze glasvezelspecialisten hebben zojuist met hoge mate van urgentie nagevraagd bij VWT of er een statusupdate kan komen. Zodra ik meer weet, hoor je het direct!


Goedemorgen @veraa liesbeth, de allerbeste wensen voor 2022 nog toegewenst - het mag nog net gelukkig!

Sorry dat er nog geen helderheid is gekomen aangaande jouw aansluitdatum. Onze techneuten zitten er bovenop en ik verwacht elk moment een update. Om geen valse verwachtingen te scheppen, durf ik geen tijdsindicatie mee te geven, hierin zijn we afhankelijk van de aannemer. To be continued!


Goedemiddag @veraa liesbeth, ik heb jouw case hogerop gebracht omdat we nu al geruime tijd zonder antwoorden in spanning afwachten. Ik hoop hier deze week nog een reactie op te krijgen. Sorry voor het langere wachten!


Goedemorgen @veraa liesbeth, ik hoop dat je een prachtig weekend hebt gehad! 

Zullen we afspreken dat ik alleen een bericht plaats wanneer er nieuwe updates zijn, ik vind het voor jou ook niet fijn om elke dag terug te komen met: “Sorry ik heb nog niets voor je”, terwijl je dan wel een e-mail ontvangt met de notificatie dat er gereageerd is - dat is ergens toch een valse hoop, sorry daarvoor. 

Je hoort hopelijk spoedig meer van me, weet dat ik hier echt bovenop zit!

 


Goedemorgen @veraa liesbeth, omdat ons laatste contactmoment een week geleden was, wil ik toch eventjes van me laten horen: er is nog geen voortgang zichtbaar, sorry. Ik houd het nauwlettend in de gaten en zit er bovenop!


glasvezel probleem opgelost wanneer kunnen we nu een monteur afspeken om het aan te sluiten?


@veraa liesbeth 

Had je in het begin al een afspraak kunnen maken met Guidion voor de installatie? Dan zou je misschien kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om een afspraak te maken.


Hoi @veraa liesbeth, heel fijn dat het opgelost is en dat je nu een afspraak kunt maken met de monteur. VWT neemt vanzelf contact met je op om de installatieafspraak in te plannen, naar verwachting zal dat de komende dagen gebeuren. Ik zet er nog extra vaart achter bij het uitstaande onderzoek, maar het ziet er nu dan eindelijk goed uit. Bedankt voor jouw geduld en begrip!