Ik word helemaal gek de modem-software. Ik ben sinds begin deze maand gestart met internet+tv+niet werkende vaste telefonie bij Odido. Ben al een tijdje bezig de printer aan te sluiten of de wifi van het modem. Dit probeer ik aan de hand van tips hier op het forum.
Het probleem is dat ik geen verstand heb van al die dingen en dus ook niet weet wanneer het modem herstart en wanneer niet. Het vervelende is dat ik hier de hele familie over me heen krijg als het modem herstart wordt want, je begrijpt het al, dan werkt de tv ook niet. Met mijn losse abonnement bij Tele 2 en Ziggo was dit geen probleem. Maar ik word er een beetje onrustig van dat ik geen controle heb en de familie geïrriteerd raakt, alleen maar omdat ik simpel een printer niet aan de wifi krijgt… wat normaal gesproken met een druk op de knop zou moeten lukken. Mijn geduld raakt op en irritatiegrens had ik al bereikt hier bij Odido.
Afijn, nu mijn punt: Kan de software van Odido mij vooraf waarschuwen wanneer die dreigt het modem te herstarten? (Dit doet-ie namelijk niet bij elke wijziging in de instellingen.) Dan wacht ik even tot de reclame op tv of tot iedereen hier naar bed is, met op OK te klikken.