Goedemorgen,
Onlangs zijn mijn vriendin en ik samen gaan wonen. Nu wilde wij natuurlijk ook internet en tv. Dit bleek uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Omdat ik een mobiele abonnement bij KPN had, ging ik voor KPN internet. Via de telefoon besteld en was allemaal geen probleem. Echter kwam ik er halverwege de week zelf al achter dat ik geen DSL aansluiting heb. Onhandig. Offerte van KPN; ten minste 1250€.
Dit hebben we natuurlijk afgewezen. Het viel mij al op dat er een glasvezelkabel tegen de voorgevel aanligt. Dus beste opties bekeken en kwamen we uit op Odido. Ook gelijk mijn mobiele abonnement omgezet voor de klantvoordeel.
Nu moet natuurlijk de glasvezelkabel naar binnen en heb ik contact gehad met Delta Netwerk. Zij verwezen mij door naar BAM Telecom. BAM gaf aan; de glasvezel kabel ligt al tegen de voorgevel dus deze zullen we nog aansluiten. Even later kreeg ik te horen dat ze het project hebben afgerond in Renkum en dus geen aansluitingen meer maken.
Nu heb ik Delta Netwerk weer gebeld en vertelde een Karen tegen mij dat het nog ten minste 12 weken zou duren voordat er contact wordt opgenomen. Gesprek afgerond en opnieuw gebeld. Nu wel een aardig persoon en vertelde mij dat wij binnen nu en 12 weken volledig aangesloten zijn (stuk positiever).
Nu zit ik met het probleem dat BAM het project nog steeds niet als afgerond heeft gemeld aan Delta Netwerk.. en dat terwijl ze mij vertellen dat ze sinds juli klaar zijn.
Nu heb ik geprobeerd hier achteraan te bellen, maar dit heeft allemaal geen zin. Mijn vriendin en ik willen gewoon kunnen internetten en tv kijken.. Heb gelukkig aardige buren waarbij ik kan meeliften, maar dit kan je ook niet maanden lang blijven doen.
Het enige dat er gedaan moet worden is een gat boren naar de meterkast, een ONT aansluiten en activeren in de wijkkast. De rest kan ik zelf wel.
Kunnen jullie mij hierbij helpen? Klantnummer etc. staan in m'n account.
p.s. dit is nog een redelijk ingekort verhaal.