Ik heb een abbonement voor thuis internet en tv aangevraagd ( opnieuw)
Mijn vorige keer was niet echt een succes.
Nu heb ik een aanvraag gedaan op 20-12
We zijn nu op 15-1 en heb nogsteeds niks gehoord over een levering??
Hoe zit dit?
Ik heb een abbonement voor thuis internet en tv aangevraagd ( opnieuw)
Mijn vorige keer was niet echt een succes.
Nu heb ik een aanvraag gedaan op 20-12
We zijn nu op 15-1 en heb nogsteeds niks gehoord over een levering??
Hoe zit dit?
Heb je een DSL of glasvezel lijn aangevraagd. In dat laatste geval, is er al een glasvezelaansluiting in jouw woning aanwezig?
Ik heb glasvezel aansluiting besteld.
En ja glasvezel is zeker aanwezig.
Ok, maar je hebt wel een email bevestiging gehad? Want dan kun je ook inloggen in my-odido en je bestelling volgen.
Ja ik heb een bevestiging gehad.
Als ik op de site kijk dan staat er" er is iets fout gegaan"
Heb 2 keer gebeld en ze zeggen u moet nog even wachten u heeft het aangevraagd in een feest periode waar veel mensen vrij zijn
Bent u er nog?
Odido chat is bij mij nog nooit werkend geweest. En als ik bel krijg ik weer zelfde.
Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.
Fijne avond.
Weer wachten dus zoals iedereen dat zegt.
Welkom op onze Community!
Super leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor Odido, ik wil dat jij zo snel mogelijk van onze diensten kunt genieten! Ik ben daarom direct het systeem ingedoken om een ticket aan te maken naar onze Fiber afdeling. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Ik ben nu een maand verder 3 telefoontjes en communitie verder maar ik heb nog steeds niks gehoord? Ja dat ik moet wachten
Hi
Ik kan mijn bestellingen niet volgen, ik heb ook een nieuw abbonement aangevraagd afgelopen week en er staat nogsteeds u kunt verlengen. Ik heb wederom een bevestiging gehad. Gaat nu alles alleen bij mij fout??
Hey
Is er al wat bekend over met internet thuis we zijn week verder en hoor maar niks. Vind behoorlijk vervelend niks te hebben thuis
Hi
Ik snap dat het druk is maar ik wacht nu bijna anderhalve maand word toch wel is tijd dat ik spullen krijg??
Als ik bel zeggen ze dat ik het bedrijf moet bellen die het aansluit.
Ik ben klant bij odido en vind het belachelijk lang duren.
Wachten jullie tot klanten boos worden ik werk van huis en gebruik nu al 4 weken me mobiele data. Ik heb geen tv en geen internet. Begint behoorlijk vervelend te worden.
Er is ook niemand die even een mail stuurt op belt van meneer excuus duurt wat langer dan verwqcht alleen als ik een bericht stuur krijg ik antwoord.
Misschien moet er even vaart achter aan gezet worden dit begint vervelend te worden zo!!
Heel erg bedankt voor de terug koppeling.
Als ze bellen mogen ze langer wachten dan 1 teut.
Zo super die service
Bijna 2 maanden verder en heb nogsteeds niks!
Is er al wat bekend want ik heb nogsteeda niks gehoord.
Ik heb gebeld ligt na een maand nogsteeds bij de netwerk berheerder.
Gaat dit wel goed begin beetje moedeloos te worden.
En vooral als er niet gereageerd word!
Ik moest zelf vier maanden wachten. Odido geloofde niet dat het bij mij was aangesloten en stuurde zelfs een monteur om het te controleren.
Ja heel bijzonder wat ik vervelender vind is dat ze niet reageren en al een maand het zelfde zeggen!
Krijg ik nog ergens antwoord want mijn geduld raakt op! We zijn een week verder ???
Hey
Onzin
Me buurjongen vraagt het aan en binnen 2 weken is het er
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.