Skip to main content

Ik sta onder bewindvoering, echter ik regel altijd mijn internet contract zelf, maar nu heeft odido opeens toestemming nodig van mijn bewindvoering. Deze heeft al meer dan een maand geleden meerdere mails gestuurd naar de klantenservice  maar géén reactie. Odido kan wel verlengen zonder korting! Wat een lachertje! Ik laat mij niet als crimineel behandelen door dat ondermaatse personeel, ik stap wel over! Android TV Mediabox werkt voor géén meter en de kwaliteit van het glasvezel is ook sterk achteruit gegaan. En de prijzen gaan met 5,7% omhoog( de hoogste stijging in heel Nederland!) Bye!

Hey @Macksku, als je onder bewind staat wordt dit in het systeem genoteerd en moet er contact opgenomen worden met de contactpersoon. Echter zie ik nu dat er toch vandaag een verlenging heeft plaatsgevonden, klopt dit? 

Onder valse  voorwendselen; €10,- korting is na het gesprek opeens €9,99 en ik zit opeens een jaar vast aan een niet werkende Mediabox! Medewerkers van Odido praten elkaar allemaal tegen en liegen omdat ze niet kunnen verkopen!

Nou nou @Macksku , ik snap dat als je onder bewind staat je op de kleintjes moet letten. Maar om je over 1 cent zo op te winden? Het mooie van zo'n bevestiging is, dan ontstaat er geen ruis. Als je na je bestelling het hier niet mee eens had je gewoon kosteloos kunnen annuleren. 

Duidelijkheid geldt ook voor de TV en mediabox. Je onderstreept zelf nog de voorwaarden dat dit dezelfde looptijd als het basis contract heeft.

Natuurlijk moet dat goed werken, maar dan stel je die vraag. Om daar nog even bij te helpen, heb je de media box met een kabel aan de router aangesloten? Dat is voor de stabiliteit wel nodig.

@eric Hoeveel klanten heeft odido? Hoeveel klanten heeft t-mobile in totaal? Vermenigvuldig dat maar met €1ct en maak maar over naar mijn bankrekening! Je praat poep vriend. Je weet van niks en probeert jezelf te profileren middels populisme! En @Tommie van Odido jij bent gewoon een 'schoonmaker' op deze community!

Nou, dat is niet helemaal zoals we hier op de community met elkaar omgaan. Lees eens de huisregels door.

Succes verder met je internet aansluiting!

Ik wil je graag herinneren aan onze huisregels zoals @eric aangeeft, die vragen om respectvol en constructief communiceren met andere leden en medewerkers. Het taalgebruik en de toon in je bericht passen niet binnen deze richtlijnen. Als dit soort taalgebruik en manier van praten doorgaan, zullen we helaas genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen, waaronder het verbannen van de Community. Daarnaast is schoonmaken niet 1 van mijn specialiteiten. Wel weet ik alles over wijn, dus als je daar vragen over hebt, stel ze gerust.

Reageer