Skip to main content

Wanneer hoor ik iets

  • 11 June 2024
  • 8 reacties
  • 74 Bekeken

Op 31 mei 2024 was het eindelijk zover de monteur zou komen en we konden eindelijk glasvezel gaan gebruiken. De monteur is ook netjes geweest alleen na het aansluiten van het kastje op onze muur blijkt dan er geen signaal binnenkomt het Alrm lampje blijft rood branden. Dus de monteur kon verder niets doen. Hij heeft een melding gemaakt bij de backoffice om Rfiber aan te sturen. Ik heb hier ook een bevestiging van gehad daar stond ook in dat ik reactie krijg binnen 3 werkdagen. Ik heb tot op heden niets meer gehoord en we zijn al ruim 1.5 week verder. Ik heb contact gehad met de klantservice 2 x maar daar hoor ik telkens iets anders. Er moet volgens mij alleen maar door de netwerkbeheerder naar de wijkcentrale worden gegaan om daar het e.e.a. te checken / patchen en klaar. Wanneer hoor ik iets?

De meeste mensen met dit probleem geven aan dat dit soms weken duurt mag toch hopen dat dit vandaag geregeld zou kunnen zijn. Groeten Peter 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Petox 

Ik had graag gelezen dat je gelijk van Glasvezel gebruik had kunnen maken. Ik kijk uiteraard graag met je mee wat er precies aan de hand is, zodat we dit alsnog kunnen realiseren. 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en die in de laatste notitie van onze technische dienst staan dat zij wachten op de aannemer om contact op te nemen voor een afspraak. Als ik jouw verhaal zo lees, ben je nog niet gebeld, klopt dit?

Laat je het mij weten? Dan ga ik er meteen voor je achteraan!

Goedemorgen Teresa, Dat klopt ik ben nog niet gebeld. Hoor graag van ze. Groeten Peter.

Goedemorgen Teresa, Dat klopt ik ben nog niet gebeld. Hoor graag van ze. Groeten Peter.

Als ze me gaan bellen dan graag op mijn 06 nummer deze staat bij jullie in het systeem als het goed is.

Reputatie 7
Badge +3

@Petox Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik heb dit gelijk doorgegeven aan onze technische dienst, zij gaan er nogmaals achteraan! 

Goedemiddag Teresa, 

Ik wil niet ongeduldig overkomen maar ik heb nog steeds niemand gehoord. Het ticket die de monteur heeft gemaakt de 31e mei is inmiddels al 8 werkdagen in behandeling. Toen ik vanmorgen naar mijn werk ging kwam ik in die 10 minuten 4 busjes van KPN tegen dus er rijden er hier genoeg in de buurt die even in de wijkkast zouden kunnen kijken. 😊 Groeten Peter.

Reputatie 7
Badge +3

@Petox Geen zorgen, je mag zo vaak vragen als je wil, ik snap het helemaal! 😊

Ik heb vanochtend nogmaals navraag gedaan, omdat ik nog geen terugkoppeling heb ontvangen. Ik hoop snel meer te horen. Ik laat het je dan uiteraard gelijk weten! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag!

Reputatie 7
Badge +3

@Petox Ik heb bericht ontvangen dat mijn collega’s van de technische dienst nogmaals navraag hebben gedaan bij de netwerkbeheerder. Ik hoop dat we snel een terugkoppeling ontvangen en dat er spoedig contact met je wordt opgenomen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens mee kan helpen? Ik doe het graag!

Hoi Teresa, Ik ben net gebeld door glaspoort en afspraak gemaakt die kunnen pas de 26e dus ik zal nog even geduld moeten hebben helaas maar het is niet anders. 

Reageer