Skip to main content

Beste medwerkers van T-mobile,

Op 24 maart heb ik een bestelling gedaan voor T-mobile thuis + T-mobile mobiel sim only abonnement.

Het mobiele abonnement werkt inmiddels naar behoren en hierover zijn we zeer tevreden.

Voor wat betreft het Thuis abonnement is een startdatum van 9 juni 2023 gevraagd.
De status van de bestelling staat sinds 24 maart op nr. 2 → Ontvangen.
Deze status is sindsdien niet meer gewijzigd en ik ben inmiddels wel erg benieuwd wanneer e.e.a. verder opgepakt gaat worden. Er zal nog een afspraak gepland moeten worden met de monteur en het installatiepakket moet nog worden verzonden..

Ben ik te ongeduldig of "hangt” mijn order ergens vast?

Ik hoor het graag.

Hoi @Nick_P, leuk om te horen dat je zo staat te popelen voor thuis voor T-Mobile! 😃

Zoals je zelf al aangeeft is je startdatum flink ver vooruit en vandaar waren wij pas op een later moment van plan om contact met je op te nemen. Echter help ik je ook heel graag om de bestelling nu al door te laten lopen. Daarom heb ik je bestelling door laten lopen en inmiddels staat deze op ‘in behandeling.’

Je hoort snel meer van ons en de installatiemonteur van Guidion. Ik kijk uit naar de installatiedatum!

Beste @Cal

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb ook al bericht van Guidion gehad en de afspraak staat!

Nu dus in afwachting van het installatie pakket.

Hartelijk dank voor je hulp hierbij!

Reageer