Goedemorgen @mvtzelfde, welkom op de Community van Odido! ‍♂️
Er is bij jou sprake van een opleverscenario met obstructie: in de notities van de aannemer staat “hoogbouw”. Dit hoeft de boel natuurlijk niet te vertragen, maar er lijkt nu sprake te zijn van een probleem bij de VvE - kan dat kloppen? Ik ben het met je eens dat het altijd aan de provider is om hier achteraan te gaan maar als de aannemer een bezwaar van de VvE ontvangt, kunnen wij niet verder met opleveren.
Echter is er hier geen hoogbouw. De glasvezel ligt al tot aan de stoep voor de deur. Ook is er iemand geweest om te kijken waar de aansluiting in huis moet komen. Maar daar blijft het ook bij en elke maand weer een nieuwe mail.
Ik ben het met @mvtzelfde eens dat het in Assen veel te lang duurt met de oplevering van het glasvelzel netwerk. Zelf heb ik in januari afgesloten, en destijds was de belofte dat we in februari-maart aangesloten zouden worden. Uiteindelijk is pas in oktober een onze aansluiting opgeleverd.
Weet je hoe het zit met de VvE situatie die Jason noemt @mvtzelfde. Als hier inderdaad een obstructie is kan de aannemer en beheerder niet door. Wie weet dat jij dit kunt controleren bij je VvE? In dit geval wachten wij op Open Dutch Fiber om de lijn gereed te maken voor gebruik!
Wat voor obstructie moet er zijn? Het gaat letterlijk over 4 meter. Begin van mijn voortuin ligt het kabeltje, het is allemaal laagbouw en 90% van de huizen op dit pleintje is huur.
De straten hier zijn maanden geleden dagen open geweest, alles ligt er al, moet alleen nog 4 meter van de voortuin en het huis in, wat heeft de vve daarmee te maken voor huurhuizen. Lijkt mij daarnaast nog steeds een Odido probleem dat Odido moet oplossen met hun samenwerkende partners
Hi @mvtzelfde, op dit moment staat de huisaansluiting wensdatum op november - december. Als je in december nog niks gehoord hebt voor de installatie, zou je dan opnieuw aan de bel willen trekken? Dan kan ik dit voor je doorzetten!Â
Hi @mvtzelfde, op dit moment staat de huisaansluiting wensdatum op november - december. Als je in december nog niks gehoord hebt voor de installatie, zou je dan opnieuw aan de bel willen trekken? Dan kan ik dit voor je doorzetten!Â
Hi Tommie, gaan we doen, bedankt.
Goedemorgen, vandaag een mail gehad en het is weer zover, nu is het December - Januari geworden….
Dit wordt echt een beetje ontmoedigend, we zijn overgestapt om dure kosten vermijden, inmiddels betalen we nu al een aantal maanden 71 euro aan Ziggo, daar waar de vertegenwoordiger van T-mobile zoals het toen nog was, mij beloofde dat we op tijd waren met de overstap, dat was dan ook de doorslaggevende factor om uiteindelijk de handtekening te zetten op het contract om over te stappen.
Inmiddels best spijt van….
Gek genoeg na bovenstaande update werd ik opeens gebeld en staat er nu een afspraak voor 13 december.
We gaan zien of dat doorgaat.