Ik ben al de hele week bezig voor mijn ouders die zouden worden aangesloten voor internet en tv. Mijn ouders, die al op leeftijd zijn en slecht ter been, zijn afgelopen dinsdag verhuisd en hadden een paar weken terug al een afspraak staan voor installatie op diezelfde dinsdagmiddag tussen 12 en 16. Rond 13 uur laat Guidion weten dat de afspraak helaas niet door kan gaan. Kan gebeuren. Nieuwe afspraak woensdag tussen 8 en 12. Rond half 1 weer niemand te bekennen. Dus heb ik zelf Guidion maar gebeld. Ja mevrouw de afspraak kan niet doorgaan de monteur is ziek. Zonder te laten weten ook...we bellen u later even terug voor nieuwe afspraak. Nooit meer terug gebeld. Dus ook Odido gebeld. Die zouden er spoed achter zetten. Komt er iets later een nieuwe afspraak binnen voor maandag 5 oktober...dat is toch geen spoed?!! Dus meteen weer Odido gebeld en die legt uit dat dat standaard is maar omdat er spoed achter staat kan het sneller gaan. Dus donderdag maar weer gebeld met Guidion. Daar wordt niet meer opgenomen. Dus Odido weer gebeld. Daar werd verteld dat er contact was gezocht met de manager van Guidion en dat die mijn ouders zou terugbellen. Je raad het al....dat is dus niet gebeurd. Ik heb gisteravond Guidion zelf nog even gebeld en die vertelde me dat er helemaal geen spoed achter hun installatie staat.
Wat gaat hier in godsnaam mis. Dit is echt waardeloze service. Mijn ouders zitten nu zonder internet en tv zijn slecht ter been en zijn dus afhankelijk van internet.
Dit kan toch niet de service zijn die jullie willen geven. Ik ben zelf klant bij Odido en heb jullie aangeraden bij mijn ouders maar begin daar nu echt spijt van te krijgen.