Skip to main content

ODF aansluiting in de meterkast, vorige week de mediaconverter ontvangen. In bestel status staat dat deze geïnstalleerd wordt een monteur van Guidion maar nog niets ontvangen over/voor de afspraak. Is het wachten op Guidion / kan deze afspraak gemaakt worden? Of moet er iets anders gedaan worden voor activatie?

Hey ​@ajbu, welkom op onze Community en bij Odido!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk wordt opgeleverd. Nu ben ik meten voor je gaan kijken en zie ik dat we wachten tot dat de patch in de wijkcentrale gedaan is. Zodra dit gedaan is wordt Guidion aangestuurd om de installatie te voltooien! De patch staat voor vandaag gepland, echter kan dit door vertraging nog verschuiven.

Bedankt voor het doorgeven. De mediaconverter geeft sinds dinsdag aan signaal te krijgen, de patch lijkt te zijn uitgevoerd. Helaas nog niets gehoord van Guidion

@ajbu Super fijn om te lezen dat de patch lijkt te zijn uitgevoerd. Ik kijk gelijk met je mee! 

Er is echter nog geen Guidion aansturing geweest, omdat wij deze informatie nog niet hebben ontvangen van de netwerkbeheerder. Zodra zij de patch bij ons gereed melden, sturen wij Guidion gelijk aan. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Ik heb het inmiddels zelf aangesloten en werkend dus afspraak heeft voor mi geen urgentie meer. Bedankt voor het meekijken

Wat goed, fijn dat je de apparatuur hebt kunnen aansluiten! ​@ajbu 

Ik adviseer wel om de afspraak met de monteur door te laten gaan. Dan kan de verbinding worden nagelopen en gereed worden gemeld in het systeem. Op die manier weten we zeker dat alles goed zit. 

Ik verneem het graag als ik nog ergens bij kan helpen. 

Reageer