Skip to main content
Beantwoord

Wachten op activatie (internet) in My T-mobile

  • November 5, 2021
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Op 20 oktober 2021 is mijn abonnement voor THUIS Internet Only ingegaan. Monteur langs geweest en 2/3 dagen later kreeg ik internet, wat superfijn is.
Status van mijn bestelling in My T-mobile is echter nog niet gewijzigd en staat op "Onderweg en installeren”, waardoor ik niet van de voordelen na activatie kan ontvangen. De status hiervan staat op 'wacht op activatie’. Graag hulp hierbij! 

Beste antwoord door Lisa

Hi @Kilic87, allereerst: welkom op de T-Mobile Thuis Community! Heel fijn om te lezen dat jij in ieder geval volop van je internet geniet. Super goed dat je aangeeft dat de status van de bestelling blijft hangen, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk van deze voordelen kunnen genieten. Ik heb dan ook meteen een kijkje genomen in je profiel en ik zie inderdaad dat de order blijft hangen. Wat ik zojuist heb gedaan, is dat ik een verzoek heb ingediend voor de technische dienst om deze order op ‘completed’ te zetten. Houd er rekening mee dat enkele dagen kan duren voordat de technische dienst dit heeft kunnen oppakken en kunnen regelen, maar ik duim dat ze hier heel snel aan toekomen. Zodra dit is gelukt, dan kan jij vervolgens lekker aan de slag. Dit gaat dus helemaal goedkomen! Weet jij voor nu voldoende? 😁

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • November 5, 2021

Hi @Kilic87, allereerst: welkom op de T-Mobile Thuis Community! Heel fijn om te lezen dat jij in ieder geval volop van je internet geniet. Super goed dat je aangeeft dat de status van de bestelling blijft hangen, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk van deze voordelen kunnen genieten. Ik heb dan ook meteen een kijkje genomen in je profiel en ik zie inderdaad dat de order blijft hangen. Wat ik zojuist heb gedaan, is dat ik een verzoek heb ingediend voor de technische dienst om deze order op ‘completed’ te zetten. Houd er rekening mee dat enkele dagen kan duren voordat de technische dienst dit heeft kunnen oppakken en kunnen regelen, maar ik duim dat ze hier heel snel aan toekomen. Zodra dit is gelukt, dan kan jij vervolgens lekker aan de slag. Dit gaat dus helemaal goedkomen! Weet jij voor nu voldoende? 😁


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • November 5, 2021

Hi @Lisa,

Bedankt en nogmaals bedankt voor de terugkoppeling! :smile:
Voor nu weet ik voldoende en wacht de komende dagen rustig af. :wink: