Hi @Kilic87, allereerst: welkom op de T-Mobile Thuis Community! Heel fijn om te lezen dat jij in ieder geval volop van je internet geniet. Super goed dat je aangeeft dat de status van de bestelling blijft hangen, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk van deze voordelen kunnen genieten. Ik heb dan ook meteen een kijkje genomen in je profiel en ik zie inderdaad dat de order blijft hangen. Wat ik zojuist heb gedaan, is dat ik een verzoek heb ingediend voor de technische dienst om deze order op ‘completed’ te zetten. Houd er rekening mee dat enkele dagen kan duren voordat de technische dienst dit heeft kunnen oppakken en kunnen regelen, maar ik duim dat ze hier heel snel aan toekomen. Zodra dit is gelukt, dan kan jij vervolgens lekker aan de slag. Dit gaat dus helemaal goedkomen! Weet jij voor nu voldoende?
Hi @Lisa,
Bedankt en nogmaals bedankt voor de terugkoppeling!
Voor nu weet ik voldoende en wacht de komende dagen rustig af.