Skip to main content

Vandaag is dan eindelijk de glasvezelaansluiting bij ons in de woning aangesloten.

Als ik naar de status van de bestelling kijk op Mijn Odido dan lijkt deze nog steeds bij Fase 1 te zijn.

Kan het zijn dat de afspraak met Guidion op zich zal laten wachten door deze status?

Het installatie pakket heb ik reeds ontvangen en de installateur van de aansluiting vertelde dat alles qua verbinding prima leek te zijn.

Ook is een tijd geleden de overstapservice geannuleerd omdat het allemaal wel erg lang duurde, hoe kan deze overstapservice weer in gang gezeten worden?

Bedankt!

Hoi, naast de installatie van de glasvezel thuis zal ook de andere zijde in de wijkcentrale en de patch nog door de netbeheerder in orde gemaakt worden. Nadat er ready for service wordt doorgegeven zal Odido automatisch Guidion aansturen.

De overstap service wordt tussen providers na 120 dagen geannuleerd.  Dat valt niet weet aan te zetten. Nadat je de afspraak met Guidion hebt gemaakt kun je de oude provider zelf opzeggen. 

Hoi, naast de installatie van de glasvezel thuis zal ook de andere zijde in de wijkcentrale en de patch nog door de netbeheerder in orde gemaakt worden. Nadat er ready for service wordt doorgegeven zal Odido automatisch Guidion aansturen.

De overstap service wordt tussen providers na 120 dagen geannuleerd.  Dat valt niet weet aan te zetten. Nadat je de afspraak met Guidion hebt gemaakt kun je de oude provider zelf opzeggen. 

Duidelijk, dank Eric!

Reageer