Hallo T-Mobile,
Ik probeer het nu maar eens hier. Wij zijn een nieuwe klant qua Thuis internet bij jullie.
In maart de aanvraag gedaan telefonisch en er werd gezegd en beloofd dat het binnen 2! weken geregeld zou zijn.
Na lang wachten (weken) en een paar keer bellen werd er uiteindelijk glas geblazen door de voortuin heen.
Vervolgens was het weer wachten en weer een paar keer bellen om nog eens te wachten (weer weken) op de volgende fase: door de muur heen binnen een aansluitpunt maken.
Die stap is een maand geleden gebeurd. Wij zouden binnen 2 dagen toen van Gideon een SMS krijgen die bij ons het allemaal zou komen opzetten de router en wat niet meer. Geen SMS gekregen, geen router pakket en weer bellen.
Weer bellen. En ja, ook toen weer dezelfde belofte telkens weer: Binnen 2 dagen zouden we echt een SMS krijgen van Gideon.
Ondertussen 2 weken geleden zelf maar een Fritz glas router gekocht (want IT’er) en zelf maar aan de slag gegaan. Geen signaal.
Weer gebeld en weer de belofte: Binnen 2 dagen krijgen we een SMS van Gideon voor een afspraak.
Nu twee weken verder nog steeds geen SMS gekregen en geen T-mobile pakket. In het systeem van T-mobile onder mijn gegevens staat toch echt het juiste GSM nummer van mij en ik krijg van allerlei partijen sms’jes op dit nummer.
Wat is dit allemaal? Jaren geleden T-mobile gehad als gsm provider, niets dan lof over toen, maar waar gaat het hier allemaal mis zeg?