Skip to main content

wacht sinds 9 juli op signaal op de lijn

  • 12 July 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Op 9 juli ben ik overgegaan van KPN naar Odido. Om 12 uur een mail dat de lijn is opgeleverd. Om 1 uur de monteur die alles aansluit. Er staat echter geen signaal op de aansluiting. Melding gemaakt dat er een monteur naar de wijkkast moet om dit te herstellen . Nu inmiddels 12 juli en nog steeds niets. Ben bang dat er voor het weekend ook niets gaat gebeuren. Vlieg door mijn mobiele data bundel heen. Ben overgestapt via afgesloten deal met de Consumentenbond. Ga het daar ook maar melden.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Rene001 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet snel genoeg gebruik wil maken van onze diensten. Ik kijk gelijk met je mee wat de status is! 

In het ticket wat de monteur heeft aangemaakt aan onze technische dienst, zie ik dat de netwerkbeheerder is aangestuurd om dit op te lossen. Zij zullen een monteur naar de wijkcentrale sturen om jouw verbinding te herstellen. 

Ik stuur je tot die tijd graag een Unlimited vouchercode, zodat je in ieder geval niet gebruik hoeft te maken van je eigen data. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen doen, verneem ik dit ook graag! 

Hallo Teresa, 

ik heb een abonnement bij Simpel. Ben net gebeld door KPN en zij kunnen pas op maandag iemand sturen.Zit dus nog het hele weekend zonder internet en televisie.

 

Hoor graag van je of je nog iets voor mij kunt betekenen.

Groet Rene

Reputatie 7
Badge +3

@Rene001 Fijn om te lezen dat er al contact is geweest met KPN.

Uiteraard heb je van mij toestemming om een simkaart te kopen (10) in 1 van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze uiteraard gelijk voor je. Houdt er wel rekening mee dat dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Ik stuur je alvast een vouchercode, zodat je deze gelijk kan activeren als je de simkaart hebt gehaald. Ik hoop dat deze manier een tijdelijke uitkomst biedt. Je kan dan een hotspot maken en deze koppelen aan je andere apparaten. Op die manier zit je van het weekend in ieder geval niet helemaal zonder internet. 

Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen? Ik doe het graag! 

 

Reageer