Skip to main content

 

Hi @Peter20242024, dank voor dit topic! Heel goed dat je dit hebt gedaan, want ik kan me je gevoel voorstellen. Ik heb meteen gekeken wat er aan de hand is. Inderdaad, heel kort door de bocht hebben wij geen toegang tot de wijkcentrale waar de patch (aansluiting) gedaan moet worden. Normaal gesproken krijgen onze monteurs deze toegang, ook als het gaat om een centrale van KPN NetwerkNL. Jij zit namelijk op het WBA netwerk van KPN aangesloten. KPN NetwerkNL moet dit regelen, zij zijn nu verantwoordelijk voor het toegankelijk maken van de wijkcentrale. 

Ik zie dat wij in contact zijn via een ticket dat is aangemaakt en wij nu wachten op KPN NetwerkNL. Momenteel zit er echt niks anders op dan wachten, mijn excuses. Zit jij nu helemaal zonder verbinding? En heb je al Unlimited Data gekregen voor op je mobiele telefoon? Als je dit laatste kunt gebruiken, laat het mij dan weten. Ik regel dit heel graag!


We zijn nu weer 1 week verder, heb nog steeds niets gehoord. Enig idee wanneer dit opgelost is?

is er geen nood voorzienig voor mij te maken. Ik heb onbeperkt internet op mijn telefoon. Maar daar heb ik weinig aan omdat het de bedoeling is dat ik mijn muziek,tv kijken, aansturing rolgordijnen, aansturing lampen via wifi gaan, daarvoor heb ik internet nodig. Als dit nog lager gaat duren kan je dan aangeven hoe ik van mijn  odido internet abbo af kom.


Hi @Peter20242024, ze zijn vandaag weer naar de wijkcentrale gegaan maar het lijkt erop dat niemand toegang heeft tot deze wijkcentrale. Het is opnieuw teruggekoppelt en hopelijk sturen ze nu iemand die wel naar binnen kan. 


Begrijp ik het goed? 29 juli is voor de vierde keer een ticket aangemaakt om de wijk centrale te ontsluiten en pas 8 augustus komt er iemand langs om vast te stellen dat niemand naar binnen kan. En weer wordt het terug gekoppeld, Hoelang gaat dit nog duren. Dit kost kpn en odido toch heel veel geld ( en mijn ongelooflijk veel ergernis). Kan dit nu niet even goed aan gepakt worden? Dit dient toch opgepakt te worden en niet alleen maar tickets aanmaken dit slaat toch nergens.


Ik heb een notitie achtergelaten dat ze nu echt de juiste aansturing moeten bieden en heb de prioriteit verhoogd @Peter20242024. Ik ga er vanuit dat het nu goed opgepakt wordt. 


Helaas na 6 weken wachten nog geen aansluiting. Vandaag mijn contract opgezegd.

 


Reageer