Hi
Ik zie dat wij in contact zijn via een ticket dat is aangemaakt en wij nu wachten op KPN NetwerkNL. Momenteel zit er echt niks anders op dan wachten, mijn excuses. Zit jij nu helemaal zonder verbinding? En heb je al Unlimited Data gekregen voor op je mobiele telefoon? Als je dit laatste kunt gebruiken, laat het mij dan weten. Ik regel dit heel graag!
We zijn nu weer 1 week verder, heb nog steeds niets gehoord. Enig idee wanneer dit opgelost is?
is er geen nood voorzienig voor mij te maken. Ik heb onbeperkt internet op mijn telefoon. Maar daar heb ik weinig aan omdat het de bedoeling is dat ik mijn muziek,tv kijken, aansturing rolgordijnen, aansturing lampen via wifi gaan, daarvoor heb ik internet nodig. Als dit nog lager gaat duren kan je dan aangeven hoe ik van mijn odido internet abbo af kom.
Hi
Begrijp ik het goed? 29 juli is voor de vierde keer een ticket aangemaakt om de wijk centrale te ontsluiten en pas 8 augustus komt er iemand langs om vast te stellen dat niemand naar binnen kan. En weer wordt het terug gekoppeld, Hoelang gaat dit nog duren. Dit kost kpn en odido toch heel veel geld ( en mijn ongelooflijk veel ergernis). Kan dit nu niet even goed aan gepakt worden? Dit dient toch opgepakt te worden en niet alleen maar tickets aanmaken dit slaat toch nergens.
Ik heb een notitie achtergelaten dat ze nu echt de juiste aansturing moeten bieden en heb de prioriteit verhoogd
Helaas na 6 weken wachten nog geen aansluiting. Vandaag mijn contract opgezegd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.