Vanaf september vele malen contact gehad met de klantenservice omtrent de glasvezel aansluiting. Eerst zou er nog een aansluiting aangelegd moeten worden door een externe partij. Dit zou VolkerWessels zijn. Echter is er al een glasvezel aansluiting aanwezig voor dat het abonnement is besteld. VolkerWessels heeft dit zelf ook bevestigd en mijn adres was ook niet meer op de to-do lijst van aansluitingen. Het is dus de verantwoordelijkheid van Odido om het signaal over de bestaande glasvezelaansluiting te bewerkstelligen.
Dit is na vele gesprekken met de klantenservice bevestigd en ook volgens de medewerkers naar de juiste personen/afdelingen doorgezet. Er was ook beloofd dat er een terugkoppeling zou volgen. Na meer dan 2 weken wachten sinds het laatste telefonisch gesprek nog steeds geen gehoor.
Ik neem het zeer kwalijk dat er zo’n slechte klantenservice is en dat er ook nog steeds geen verdere stappen zijn ondernomen zodat het abonnement gebruikt kan worden. Ook de steeds maar valse beloftes door de medewerkers zijn zeer vervelend. Ik durf niemand in mijn omgeving Odido aan te raden met deze gang van zaken.
Graag hoor ik zeer spoedig een oplossing die op korte termijn werkzaam is.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.