Beantwoord

Wacht al meer dan 5 maanden op mijn glasvezel aansluiting

  • 17 March 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Vanaf september vele malen contact gehad met de klantenservice omtrent de glasvezel aansluiting. Eerst zou er nog een aansluiting aangelegd moeten worden door een externe partij. Dit zou VolkerWessels zijn. Echter is er al een glasvezel aansluiting aanwezig voor dat het abonnement is besteld. VolkerWessels heeft dit zelf ook bevestigd en mijn adres was ook niet meer op de to-do lijst van aansluitingen. Het is dus de verantwoordelijkheid van Odido om het signaal over de bestaande glasvezelaansluiting te bewerkstelligen. 
Dit is na vele gesprekken met de klantenservice bevestigd en ook volgens de medewerkers naar de juiste personen/afdelingen doorgezet. Er was ook beloofd dat er een terugkoppeling zou volgen. Na meer dan 2 weken wachten sinds het laatste telefonisch gesprek nog steeds geen gehoor. 
Ik neem het zeer kwalijk dat er zo’n slechte klantenservice is en dat er ook nog steeds geen verdere stappen zijn ondernomen  zodat het abonnement gebruikt kan worden. Ook de steeds maar valse beloftes door de medewerkers zijn zeer vervelend. Ik durf niemand in mijn omgeving Odido aan te raden met deze gang van zaken.

Graag hoor ik zeer spoedig een oplossing die op korte termijn werkzaam is. 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 18 March 2024, 15:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @gallas, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk aangesloten wil worden op het glasvezelnetwerk. Vooral als VolkerWessels aangeeft dat zij je al aangesloten hebben. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de netwerkbeheerder de werkzaamheden nog niet heeft afgemeld bij ons. Zonder dat zij dit doen, kunnen wij niet verder gaan met de oplevering. Hier zijn we echt dus nog op aan het wachten. Ik zie dat we contact hebben opgenomen met onze Fiber afdeling, zodat ze navraag voor je kunnen doen. Nu hebben we de terugkoppeling van ze ontvangen dat het doen van navraag niet mogelijk is, omdat het hier om hoogbouw gaat. In het geval van hoogbouw zijn er namelijk nog andere partijen betrokken zoals bijvoorbeeld de VVE die eerst nog zijn toestemming moet geven voordat de vervolgstappen genomen kunnen worden. Dit is een proces wat enige tijd in beslag kan nemen en ik kan je hierin ook geen verwachting geven van hoe lang dit kan gaan duren. Je zou voor de zekerheid nog contact op kunnen nemen met VolkerWessels zodat ze voor je na kunnen kijken of zij niet nog aan ons door moeten geven dat de werkzaamheden afgerond zijn of dat er bijvoorbeeld nog bepaalde bestanden zijn die ze nodig hebben. Je kan ze bereiken door te bellen naar het telefoonnummer 088-1860444 op werkdagen tussen 08:00 en 17:00. 

Reageer