Skip to main content

Begin augustus heb ik een glasvezel abonnement besteld bij Odido waarvan de status tot de dag vandaag nog altijd is: Bestelling in behandeling

We hebben je bestelling in behandeling. We gaan aan de slag om zo snel mogelijk je Odido aansluiting te regelen.

Ik heb 3 weken geleden navraag gedaan bij de klantenservice en daar werd gezegd dat Odido wacht op KPN om '’de lijn gereed te maken'’. Als ik echter bij KPN navraag doe zeggen ze: '’We sluiten je woning aan, wanneer je een glasvezelabonnement hebt besteld.'’

Ik heb dus een glasvezelabonnement besteld, 2 maanden geleden al. En ik word van het kastje naar de muur gestuurd en er gebeurt niets.

Wat moet ik nog meer doen om dit voor elkaar te krijgen? 

Hey @DanOcean, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat we te maken hebben met een nieuwe glasvezellijn. KPN NetwerkNL is de onderaannemer. Je dient contact op te nemen met KPN NetwerkNL, dat kan op verschillende manieren: Telefonisch: 088-0063744 (optie 2, 'nieuwbouw'). maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur of via e-mail: support@kpnnetwerk.nl. Zij kunnen je meer duidelijkheid geven over je oplevering!

  


Hey @DanOcean, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat we te maken hebben met een nieuwe glasvezellijn. KPN NetwerkNL is de onderaannemer. Je dient contact op te nemen met KPN NetwerkNL, dat kan op verschillende manieren: Telefonisch: 088-0063744 (optie 2, 'nieuwbouw'). maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur of via e-mail: support@kpnnetwerk.nl. Zij kunnen je meer duidelijkheid geven over je oplevering!

  

Dank. Ik heb contact gehad met KPN en die hebben weer naar de onderaannemer voor mijn gebouw een mail gestuurd om het e.e.a. in werking te zetten. Wel jammer dat ik er zelf achteraan moest, maar fijn dat er nu iets in werking is gezet.


@DanOcean fijn om te horen dat het nu in werking gezet is! Hopelijk ben je nu snel opgeleverd.


Reageer