Op 14 juni heb ik een nieuw abonnement afgesloten voor internet & tv thuis. De huidige bewoner heeft hetzelfde abonnement.
Na bevestiging kreeg ik te horen dat de huidige aansluiting nog niet afgemeld was. Dit is zo snel mogelijk gebeurd. Nu is het een week voor levering en er vind geen beweging meer plaats in mijn bestelstatus.
Net iemand gebeld, die zeker zijn best deed, maar me niet kon helpen. Ik kan een code krijgen voor internet, maar verder kon hij me niet helpen. Er is een notitie gemaakt voor terugbellen, maar gezien alle negatieve berichten hier heb ik daar weinig vertrouwen in…
Nu mijn vraag: als ik bestel voor levering óp 31 juli, dan is het niet oke om 'ergens begin augustus' een afspraak te kunnen maken. Waarom start de levering niet op 31 juli?
Buiten dat gaat nu mijn installatiepakket niet op het juiste adres geleverd worden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik krijg wat ik besteld heb? Op de dag dat ik het besteld heb?