Hallo,
Ik ga binnenkort verhuizen en heb internet+tv aangevraagd via de website.
Ik heb via het aanvraagformulier een ander bezorgadres opgegeven omdat we 7-4 dagen voor aanvang nog niet in het nieuwe huis kunnen. Echter bij de bevestiging staat nu ons nieuwe adres ook als bezorgadres terwijl ik dat NIET heb aangegeven. Ook na bellen met klantenservice werd er aangegeven dat je dit kon aanpassen nadat je bevestiging zou hebben ontvangen.
Nu wordt er ook gezegd dat er met DHL wordt gestuurd, maar bij mij staat er duidelijk in alle mails dat het met PostNL wordt gestuurd.
Nu mijn 2 vragen:
- waar kan ik nu het bezorgadres nog aanpassen, aangezien ik toch echt op het formulier dat heb aangegeven en de klantenservice zegt dat ik dat na bevestiging monteur nog kan aanpassen?
- Waarom lees ik dat het met DHL wordt gestuurd terwijl ik nu bevestiging heb ontvangen dat het 7-4 dagen voor aansluiting het met PostNL wordt gestuurd?
Wat klopt er nu?