Skip to main content

Hallo,

Ik ga binnenkort verhuizen en heb internet+tv aangevraagd via de website.

Ik heb via het aanvraagformulier een ander bezorgadres opgegeven omdat we 7-4 dagen voor aanvang nog niet in het nieuwe huis kunnen. Echter bij de bevestiging staat nu ons nieuwe adres ook als bezorgadres terwijl ik dat NIET heb aangegeven. Ook na bellen met klantenservice werd er aangegeven dat je dit kon aanpassen nadat je bevestiging zou hebben ontvangen.

Nu wordt er ook gezegd dat er met DHL wordt gestuurd, maar bij mij staat er duidelijk in alle mails dat het met PostNL wordt gestuurd.

Nu mijn 2 vragen:

1. waar kan ik nu het bezorgadres nog aanpassen, aangezien ik toch echt op het formulier dat heb aangegeven en de klantenservice zegt dat ik dat na bevestiging monteur nog kan aanpassen?
  2. Waarom lees ik dat het met DHL wordt gestuurd terwijl ik nu bevestiging heb ontvangen dat het 7-4 dagen voor aansluiting het met PostNL wordt gestuurd?

Wat klopt er nu?

Hi @SanBas, welkom op onze Community!

Ik heb alle verzonden e-mails van ons bekeken, echter zie ik zelf nergens PostNL terugkomen. Zou je hier een screenshot van willen maken en kunnen doorsturen? Omdat de wensdatum nog niet geweest is is er nog geen pakket verzonden of aangemaakt in ons systeem. Op dit moment kan ik nog niet zien naar welk adres het wordt verzonden. 

@Tommie van Odido Excuus, het staat op de website bij bevestiging via Guidion. Zie screenshot hieronder, en dat zorgt voor verwarring.

Wat betreft vraag 1: onder “mijn bestelling’ staat het pakket met daarbij hetzelfde aansluit- en bezorgadres, terwijl ik een ander bezorgadres heb doorgegeven tijdens de aanmelding. Zie afbeelding hieronder (adres wel even zwart gemaakt):

Dat klopt inderdaad niet @SanBas, scherp opgemerkt! Ik heb het direct doorgezet en het wordt aangepast.

Zou je mij het goede adres willen doorsturen in een privébericht? Dan zal ik kijken of ik dit voor je kan aanpassen. 

Beste @Tommie van Odido ik had je ene prive bericht gestuurd maar geen reactie meer op gekregen.

Nu kregen we net van DHL een track&trace en dat het TOCH naar het nieuwe adres word gestuurd terwijl ik echt heb aangegeven het nog naar mijn oude adres te sturen.

Hoe is dit op te lossen?

Hey @SanBas, ik was zelf met vakantie vorige week. Ik zie inderdaad dat het naar je nieuwe adres verstuurd wordt. Ik kan het ook niet meer aanpassen omdat het morgen bezorgd wordt. Wat je wel kunt doen is bij de Track & Trace de keuze aanklikken dat het naar een DHL-servicepoint gebracht wordt. Dan kan je het pakket in ieder geval ergens ophalen. Lukt dat? 

@Tommie van Odido daar hadden we natuurlijk ook aan gedacht, maar dat is voor ons ontzettend omrijden en echt niet handig… Je kan namelijk alleen een servicepunt ver uit de buurt van het adres aangeven.

Wat als we nou in Groningen woonden en naar Maastricht zouden verhuizen…

Hey @SanBas, dat begrijp ik natuurlijk ook helemaal! Als er echt geen mogelijkheid is om het pakket op te halen bij een service punt dan wordt het pakket waarschijnlijk retour gestuurd naar ons. Dan zal ik een intern ticket moeten aanmaken om het afleveradres van het installatiepakket te wijzigen.  

Hey @Tommie van Odido DHL heeft het pakketje retour gestuurd naar Odida (stond in de app).

Zou het alsnog naar het afleveradres kunnen worden gestuurd die ik je al eerder via een privébericht heb gedeeld?

Hey @SanBas, de verzendorder is opnieuw ingeschoten naar het juiste adres! 

Reageer