Beantwoord
Waarom wachten op monteur?
Ik heb net T-Mobile glasvezel 750/750 besteld. Bij de aanvraag stond dat de levertijd binnen 2 weken was, maar nu komt de monteur pas over een maand!
Ik heb echter eerder ook al T-Mobile gehad, maar ben nu weer terug. Alle kabels liggen er dus nog en ik maak gebruik van eigen apparatuur.
Nu moet ik dus een maand wachten op een monteur die een kabeltje in een modem gaat prikken en na 10 minuten weer weg is.
Kan dat nu echt niet anders? Dat kabeltje kan ik er zelf ook inprikken als er signaal op de lijn staat en ik weet zelf precies hoe het werkt en welk vlan ik nodig heb.
Bespaart ook weer een ritje voor de toch al zo drukke monteurs
Ik heb echter eerder ook al T-Mobile gehad, maar ben nu weer terug. Alle kabels liggen er dus nog en ik maak gebruik van eigen apparatuur.
Nu moet ik dus een maand wachten op een monteur die een kabeltje in een modem gaat prikken en na 10 minuten weer weg is.
Kan dat nu echt niet anders? Dat kabeltje kan ik er zelf ook inprikken als er signaal op de lijn staat en ik weet zelf precies hoe het werkt en welk vlan ik nodig heb.
Bespaart ook weer een ritje voor de toch al zo drukke monteurs
Beste antwoord door Brian
Hi @Rene2020 , ik geef je graag meer duidelijkheid! Normaal gesproken sluit onze monteur altijd de Glasvezel aan. Nu met de drukte kan je ook zelf aansluiten als je niet op de monteur wil wachten. Ik heb meteen even gekeken hoe het bij jou zit en op 8 augustus word je aangesloten vanaf de centrale en op 9 augustus komt onze monteur. In dit geval heeft zelf eerder aansluiten dus niet veel toegevoegde waarde en zou ik je eigenlijk adviseren om op onze monteur te wachten. Als je in de tussentijd nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.