Mijn internetaansluiting zou 29 april worden opgeleverd maar dat is helaas niet gelukt. Ik heb al vele malen contact opgenomen maar het probleem ligt steeds bij Gideon of Volker Wessels. Nu wordt er geen informatie gedeeld over de voortgang, en moet ik zelf bellen met de vraag hoe het er mee staat. Als je als bedrijf je leverdatum niet nakomt, dan verwacht ik dat ik op de hoogte wordt gehouden. Als ik dan bel, dan wordt mij gevraagd om weer contact op te nemen met Volker Wessel. De laatste keer kon dat bedrijf me geen informatie geven, en ik vraag me af waarom T-Mobile niet zelf dat bedrijf belt en een afspraak maakt zodat ik weet wanneer ik de dienst kan verwachten.
Hi
Hi
Ik denk dat je afgelopen weekend bedoelde, toch? Nou, ik heb nog steeds niks van je gehoord Lisa.
Hi
Hi
Misschien heb ik mijn vraag niet zo duidelijk geformuleerd. Op welke datum kan ik internet en tv an T-mobile gebruiken? Graag het antwoord geven in het formaat dd-mm-yyyy en alle andere tekst weglaten.
Ik heb een nieuwe vraag: Als ik nu het contract met T-mobil opzeg, ben ik dan kosten verschuldigd voor de werkzaamheden tot nu toe?
De moderator geeft juist duidelijk aan waarom er geen dd/mm/yy genoemd kan worden. Je kunt tot 14 dagen na oplevering van een werkende verbinding je bestelling annuleren via de klantenservice.
De moderator geeft juist duidelijk aan waarom er geen dd/mm/yy genoemd kan worden. Je kunt tot 14 dagen na oplevering van een werkende verbinding je bestelling annuleren via de klantenservice.
- er staat een reconstructie gepland - mooi, datum is dus bekend
- een andere aannemer werkt in het gebied - die heeft vast ook een planning
- hoe lang duurt het werk van Volker Wessels?
Er kan geen datum worden genoemd terwijl ik een dienst per 29 april heb aangevraagd. Ik had liever gezien dat er bij het afsluiten van een abonnement bij staat dat het ook een half jaar of een jaar kan duren voordat het rond is. Geef dat gewoon en wees er eerlijk over, al had ik dan de dienst nooit besteld natuurlijk.
De moderator geeft juist duidelijk aan waarom er geen dd/mm/yy genoemd kan worden. Je kunt tot 14 dagen na oplevering van een werkende verbinding je bestelling annuleren via de klantenservice.
Als er bij jouw bestelling had gestaan het kan een half jaar duren en het loopt door omstandigheden toch uit de hand zou je ook niet blij zijn.
Ik hoop echt voor je dat het snel gaat en dat je tot die tijd een oplossing hebt!?
Fijne avond.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.