Terwijl de monteur in huis constateert dat installatie niet gaat lukken, want er is een probleem met de glasvezel verbinding, stuurt T-mobile wel al een 'ready to perform' melding naar mijn oude provider, die vervolgens Internet en vaste tel lijn afsluit.
Ik heb nu via T-mobile geen internet, geen telefoon en geen TV. Beiden organisaties zeggen helaas pindakaas: eea is niet terug te draaien.
Ik ben wel veel tijd&euro's kwijt aan het oplossen van dit probleem, bv bellen met mobiel, aankoop van een mobiel + simkaart met data voor hotspot etc. , terwijl T-mobile geen toezegging wil doen over eventuele vergoeden van extra kosten.
Bladzijde 1 / 1
Beste @PGRRRRRRRRRR Graag bij Een onderwerp houden, telkens nieuwe topics openen over hetzelfde probleem is tegen de forumregels.
De vorige provider het internet laten afsluiten en als nieuwe provider geen internet leveren is tegen de klant-is-koning -regels,
Er is al een vergelijkbaar topic aangemaakt, ik stel voor dat we daar verder gaan zodat we alle informatie op één plek houden. Dit topic gesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.