waardeloze service!

  • 20 October 2023
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Inmiddels al meer dan een maand aan het wachten tot ik aangesloten word voor tv en internet 

Ik ken inmiddels de hele klantenservice van Odido bij naam en niemand die mij verder helpt 

Zojuist weer gebeld, na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt zomaar de verbinding verbroken.

Ik vraag mij af of in überhaupt nog wel aangesloten ga worden op internet. Alle telefonische pogingen om een status update te krijgen, blijken niet te helpen.

 

Ik wacht het nog een paar dagen af en ga dan toch maar kijken voor een fatsoenlijke providor die zijn klanten wél op de hoogte houdt over de status van hun bestelling én hiervoor geen maanden nodig heeft om aan te sluiten!

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Jorish5f, welkom op onze Community!

Op dit moment is niet alles nog gereed, denk hierbij aan de glasvezellijn en de wijkcentrale. Op dit moment is het wachten op de onderaannemer, in jouw geval is dat KPN NetwerkNL. Als alles gereed is zal KPN NetwerkNL, Guidion aansturen om de installatie te voltooien.  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je glasvezel of DSL besteld? En indien glasvezel,  is er dan al een GLASVEZEL aansluiting in jouw huis aanwezig? Indien niet, dan zal dat door de aannemers van de netbeheerder in jouw woonplaats eerst moeten worden aangelegd. Daar heb je in my-odido een wensdatum voor staan, maar afhankelijk van de planning van de netbeheerder kan dat ook.later worden. Als je weet wie de netbeheerder bij jou is kun je hen vragen of er een planning bekend is en verder afspraken maken over de aanleg.

Ik heb den aansluiting voor glasvezel in mijn woning. Oranje kabel met een kpn kastje. 

 

In my odido staat echter 0 gecommuniceerd over een wensdatum.

 

Ik had gisteren een gemiste oproep waarvoor zojuist teruggebeld, maar er wordt weer ineens opgehangen.

 

Ik wil graag eens een update krijgen van wanneer Odido mijn internet aansluit in plaats van klantenservicemedewerkers spreken die niets weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jorish5f, welkom op onze Community!

Op dit moment is niet alles nog gereed, denk hierbij aan de glasvezellijn en de wijkcentrale. Op dit moment is het wachten op de onderaannemer, in jouw geval is dat KPN NetwerkNL. Als alles gereed is zal KPN NetwerkNL, Guidion aansturen om de installatie te voltooien.  

Reageer