Skip to main content
Beantwoord

Waar kan je een klacht indienen over vervelende verkopers aan de deur?

• September 4, 2025
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Hi,
waar kan je een klacht indienen over verkopers aan de deur (regio leiden ZW)

Vandaag alweer (vorige week ook) enkele zeer vervelende verkopers aan de deur gehad op een plek waar dit niet mag (prive terein / senioren flat) Nadat er gelogen werd over de reden van komst (heren zeiden dat ze glasvezel kabels kwamen doortrekken) en betreffende heren weigerden te vertrekken nadat dit ze meerdere malen was gevraagde en meegedeeld dat ze in overtreding waren. Is uiteindelijk de politie ingeschakeld. 

Odido doe hier AUB iets mee. Oude niet technische mensen express verkeerd voorlichten en onder valse redenen een abonnement aansmeren is niet oke.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Johannes22, welkom op onze community.

Wat goed dat je dit hier hebt gedeeld. Ik kan me voorstellen dat het onprettig is geweest om op deze manier verkopers aan de deur te krijgen, zeker op een plek waar dat niet hoort. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar wil ik je graag bij helpen. Als je in je profiel nog je postcode en huisnummer toevoegt, dan zorg ik ervoor dat jouw adres wordt afgemeld voor toekomstige bezoeken van verkopers. Zo weet je zeker dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Dan regel ik de rest voor je! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Wat goed dat je dit hier hebt gedeeld. Ik kan me voorstellen dat het onprettig is geweest om op deze manier verkopers aan de deur te krijgen, zeker op een plek waar dat niet hoort. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar wil ik je graag bij helpen. Als je in je profiel nog je postcode en huisnummer toevoegt, dan zorg ik ervoor dat jouw adres wordt afgemeld voor toekomstige bezoeken van verkopers. Zo weet je zeker dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Dan regel ik de rest voor je! 

• is een Top Poster
  • September 5, 2025

Tommie!!! Lees eens terug wat TS schrijft. Odido moet helemaal stoppen met het verkopen van abonnementen langs de deuren. Iedereen moet afgemeld worden zodat de verkopers niet meer langs de deuren gaan!!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 5, 2025

Hallo Tommie,

Dank voor je reactie. Heb de postcode ingevuld. Het gaat hier trouwens niet alleen om mijn adres maar het hele complex. Dit staat bij de ingang ook duidelijk aangegeven met een artikel 461 bord.

En ik zou nogmaals willen vragen de hele manier van verkopen aan de deur te heroverwegen. Zoals het er nu aan toegaat met brutale en liegende verkopers laat odido bij mij en iedereen in het complex een nogal nare associatie achter.