Hoi Community van T-Mobile,
Ik heb op 13 maart 2022 T-Mobile thuis besteld in de T-Mobileshop, omdat ik nieuwsgierig was en Ziggo zat was. Een mooie aanbieding en mooie woorden, want glasvezel is het beste, dus overgestapt. In de shop werd gezegd dat alles geregeld word, dus tevreden naar huis. Tussendoor nog een telefoontje ontvangen met dat alles in gang wordt gezet en dat ik zelf moest opzeggen bij Ziggo. Vreemd in de shop is wat anders gezegd, maar niet getreurd meneer, doe dit zodra er een monteur van Guidion is geweest. Prima. Op 7 mei 2022 kwam de monteur, volgens afspraak. Yes, alles werkt, dus ziggo opzeggen dan maar. Schijnbaar had ik een mail van Ziggo, met een gratis internet snelheid verhoging, iets te luchtig opgevat. Ik zat weer een jaar vast aan Ziggo 😞. Vervelend, dus helaas T-Mobile weer op moeten zeggen, want op dubbele kosten zit niemand te wachten. Niet lang daarna kwam gelukkig het mailtje van Ziggo, dat de prijs van het abonnement omhoog zou gaan. Dit was dus de kans om alsnog van Ziggo af te komen. Gelijk gebeld en inderdaad mocht ik opzeggen. Op 17 juni jl. een vriendelijke meneer van T-Mobile aan de telefoon gehad, die de bestelling opnam en mij wederom verwelkomde bij de club. Ik heb netjes vermeld dat 25 juli mijn abonnement bij Ziggo zou stoppen. Dit was volgens de vriendelijke meneer geen probleem, want de aansluiting zat er al en tegen die tijd kon ik genieten van de snelheid van T-Mobile. Inmiddels heb ik wekelijks contact met de klantenservice van T-Mobile, waarom ik nog niets vernomen heb van wie dan ook. Vanavond, maandag 11 juli en 2 weken voor einde contract, weer gebeld. Nu weer een ander verhaal over de aansluiting. Ik moet zelf even bellen met de instalateur?! van open dutch fiber, om er druk achter te zetten. Ik ben bang dat er geen televisie gekeken kan worden op de 25ste van deze maand. Waarom moet het allemaal zo lang duren en komt er wekelijks een ander verhaal over de installatie, als ik duidelijk bij de bestelling aangegeven heb, dat de aansluiting in huis er al zit en dat Ziggo stopt op 25 juli. Wie o wie heeft een duidelijk antwoord en kan mij verzekeren dat ik vanaf 25 juli kan genieten van de snelheid van glasvezel.