Skip to main content
Beantwoord

Waar blijft mijn aansluiting?

• July 9, 2025
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb ik mei internet en tv van Odido aangevraagd en daarbij gebruik gemaakt van een aanbieding. Ik dacht dat de aansluiting vrij snel gerealiseerd zou worden, want hier hangen allerlei glasvezelkabels in het portiek beneden. Maar Odido geeft aan, dat er blijkbaar nog kabels getrokken moeten worden in mijn straat. In het bericht schrijven ze daar in mei 2024 mee te gaan beginnen, maar dat schrijven ze dus in 2025: volgt u het nog?
Ik zou graag concrete informatie willen hebben over de aansluiting op het glasvezelnetwerk. En als u niet kunt leveren, wil ik graag weten, of u een alternatief kunt bieden, of een tussentijdse oplossing.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Libelnl 

De aannemer of netwerkbeheerder is verantwoordelijk voor de glasvezelaansluiting tot in je woning dus Odido zal ook moeten wachten op die partij, je zou voor nu Klik&Klaar kunnen nemen (maandelijks opzegbaar).

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23238 reacties
  • Antwoord
  • July 9, 2025

Hallo ​@Libelnl 

De aannemer of netwerkbeheerder is verantwoordelijk voor de glasvezelaansluiting tot in je woning dus Odido zal ook moeten wachten op die partij, je zou voor nu Klik&Klaar kunnen nemen (maandelijks opzegbaar).

• Auteur
  • 2 reacties
  • July 9, 2025

Hallo ​@Libelnl 

Dankjewel voor je reactie. Het probleem is natuurlijk wel, dat ik al een aantal maanden wacht, zonder dat ik enige update heb ontvangen. Ik heb dus niet het idee, dat men er echt mee bezig is en ik wil toch echt weten of men wel kan leveren.
Ik weet niet wat Klik&Klaar is, maar ik ga er eens naar kijken.

• is een King Poster
  • 86 reacties
  • July 10, 2025

Hallo ​@Libelnl 

Dat kan wel wezen, maar Odido is de partij waar men een contract mee afsluit. Zij dragen daarmee dus ook de verantwoordelijk dat de aansluiting gerestaureerd wordt. Hoe ze dat doen (zelf, een keten van aannemers, etc) verandert daar niks aan. 

Dus het is echt het minimale dat Odido mensen als TS op zijn minst up to date houdt een informeert over de status

• Auteur
  • 2 reacties
  • July 11, 2025

Hallo ​@Libelnl 

Dat kan wel wezen, maar Odido is de partij waar men een contract mee afsluit. Zij dragen daarmee dus ook de verantwoordelijk dat de aansluiting gerestaureerd wordt. Hoe ze dat doen (zelf, een keten van aannemers, etc) verandert daar niks aan. 

Dus het is echt het minimale dat Odido mensen als TS op zijn minst up to date houdt een informeert over de status

Precies en dankjewel: het is frustrerend dat ik helemaal geen zicht krijg op de huidige status van mijn ‘bestelling'. Het is alsof ik vergeten ben. Op het moment dat ik het aanvroeg, had ik de indruk dat een aansluiting vrij snel gerealiseerd zou kunnen worden, maar dat blijkt niet het geval, want ik wacht nu al een maand of drie en hier zie ik berichten van mensen die al veel langer wachten.