Skip to main content
  • Stabiliteit tv kijken, van diverse gebruikers hebben inmiddels begrepen dat tv kijken niet altijd stabiele is.
  • Hoe contract aanpassen, krijgen wij een melding na 10 maanden, overigens lezen wij bij Odido 8 maanden voor het aanbod, wat is juist?
  • Korting mobiel bellen, wij hebben beide een mobielcontract bij Odido XXXX, wat is het bedrag van de korting, de e-fiber medewerker noemde € 2,50
  • Welke internet snelheid, deze staat niet vermeld in de het aanbod?
  • Looptijd contract, krijgen wij tijdig een bericht van Odido als de contractperiode verloopt en al dan niet kunnen verlengen, bij de contracten van de mobiele telefonie worden wij geinformeerd?
  • Vastrechtvergoeding, zit dit in het contract?
  • Montage door monteur gratis inclusief het doortrekken van de kabel naar de meterkast en aansluiten?
  • E tv heeft nu een coax aansluiting, wordt deze ook vervangen door de monteur zonder verrekening van kosten?
  • Vastrecht 24 maanden en verlengingsduur telkens 12 maanden
  • Wijziging internetadres inbegrepen, wij lezen dat er ook een mogelijkheid is voor provider onafhankelijk e-mail adres, kan dit door de monteur worden ingesteld?
  • Hoe lang kunnen programma’s worden teruggekeken?
  • Vaste telefoonaansluiting mogelijk?
  • Internetbeveiliging zoals wij thans hebben bij Ziggo inbegrepen?
  • Opzeggen van Ziggo naar Odido door Odido?

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht. Telefoonnummers verwijderd.

Hoi @rmniessen ,

Dat zijn wel heel veel vragen voor 1 post.

1) Odido is de 3e grote provider voor internet en TV. Daar zitten natuurlijk altijd wat mensen tussen die meer/anders verwachten qua TV. Odido heeft een compleet aanbod met decoder kastjes, Smart TV apps en ook nog voor op een mobiel. Een goed thuis netwerk of de directe kabel van de router naar de hardware decoder is het beste.

2) het aanbod van Odido staat online. Regelmatig zijn er aanbiedingen. 

3) klantvoordeel, als je ook Odido mobiel hebt is zowel het vaste internet als op je mobiele aansluitingen. 

4) Als je de.postcode checker invult krijg je te zien welke snelheden er worden aangeboden en wat het kost. 

5) de monteur legt eventueel de.meegeleverde 15 meter kabel langs een plint naar je TV. 

6) overige kabel werkzaamheden,  incl. COAX is voor eigen rekening.

7) er worden geen email adressen meer aangeboden. Een provider onafhankelijk adres kun je aanmaken bij bijvoorbeeld Gmail of Outlook.

8) vast telefoonnummer incl. Porteren is ook.mogelijk. Dat kun je direct.bij het aanvraag formulier indienen.

Voor andere specifieke adres vragen kun je het beste even de afdeling sales bellen.


Reageer