- Stabiliteit tv kijken, van diverse gebruikers hebben inmiddels begrepen dat tv kijken niet altijd stabiele is.
- Hoe contract aanpassen, krijgen wij een melding na 10 maanden, overigens lezen wij bij Odido 8 maanden voor het aanbod, wat is juist?
- Korting mobiel bellen, wij hebben beide een mobielcontract bij Odido XXXX, wat is het bedrag van de korting, de e-fiber medewerker noemde € 2,50
- Welke internet snelheid, deze staat niet vermeld in de het aanbod?
- Looptijd contract, krijgen wij tijdig een bericht van Odido als de contractperiode verloopt en al dan niet kunnen verlengen, bij de contracten van de mobiele telefonie worden wij geinformeerd?
- Vastrechtvergoeding, zit dit in het contract?
- Montage door monteur gratis inclusief het doortrekken van de kabel naar de meterkast en aansluiten?
- E tv heeft nu een coax aansluiting, wordt deze ook vervangen door de monteur zonder verrekening van kosten?
- Vastrecht 24 maanden en verlengingsduur telkens 12 maanden
- Wijziging internetadres inbegrepen, wij lezen dat er ook een mogelijkheid is voor provider onafhankelijk e-mail adres, kan dit door de monteur worden ingesteld?
- Hoe lang kunnen programma’s worden teruggekeken?
- Vaste telefoonaansluiting mogelijk?
- Internetbeveiliging zoals wij thans hebben bij Ziggo inbegrepen?
- Opzeggen van Ziggo naar Odido door Odido?
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht. Telefoonnummers verwijderd.