Hallo Odido,
Ik heb een vraag over mijn bestelling die ik via Pricewise heb geplaatst. Ik heb de Samenvatting van je contract op 20 augustus 2025 per e-mail ontvangen.
-
De geplande startdatum van het abonnement is 26 september 2025.
-
Deze datum komt overeen met de einddatum van mijn huurcontract.
Ik probeer nu in te loggen op Mijn Odido, maar ik krijg de melding dat er geen contract is gevonden dat overeenkomt met mijn adres en geboortedatum.
Mijn zorg: Als de Overstapservice vertraging oploopt, verschuift mijn contractstartdatum. De einddatum van mijn Odido-contract (na één jaar) komt dan niet meer overeen met de einddatum van mijn huurcontract. Dit kan problemen opleveren als ik over een jaar verhuis.
Ik kon hierover geen medewerker spreken via de chatbot. Zouden jullie de status van de overstapservice kunnen controleren en bevestigen dat de startdatum van 26 september 2025 gehaald wordt?
Als dit niet op tijd kan worden bevestigd, overweeg ik om mijn 14 dagen bedenktijd te gebruiken en de bestelling te annuleren. Ik wil gewoon zekerheid over de startdatum en de contractstatus.
Alvast bedankt!
---
Note: Mijn excuses als de tekst grammaticaal niet perfect is. Ik ben een buitenlander en heb een vertaler gebruikt om dit bericht te schrijven. Bedankt voor uw begrip.