Ik hoop dat iemand van Odido kan helpen.
TLDR; maand tevoren aangevraagd, meermaals contact Guidion en zou goedkomen, maar monteur is toch pas 2,5 week na activate Odido signaal ingepland, 2 weken na einde Ziggo, en ook klantenservice Odido komt belofte niet na want ze zouden terugbellen hierover.
22 juni heb ik glasvezel aangevraagd. Met overstap vanaf Ziggo maar per ongeluk verkeerde bankrekeningnummer ingevuld, dus dat moest ik zelf regelen. Odido mailde: 19 juli staat ons signaal erop. Ziggo eindigt per 22 juli. Mooie overlap, moet goedkomen dacht ik.
Guidion online afspraak maken ging niet. Te weinig monteurs in deze regio misschien. Dus bellen. Klantenservice Guidion kon ook niks inplannen. Hij vond toen 19-23 juli zelfs nog ver weg. Later nog eens gebeld. En nog eens. Ze konden het niet zelf inplannen, dus moest dit handmatig gebeuren door een andere afdeling. Voorkeur dus 19-23 juli. Begin deze week weer gebeld want nog steeds niks gehoord.. Maar ze zouden er nog op terugkomen. Vandaag, een dag voordat het signaal actief wordt, een mail dat de monteur 5 augustus komt! Dit is bijna 2,5 week na activatie van het signaal van Odido en 2 week na einde Ziggo.
Gebeld met Odido klantenservice. Een voucher voor een Odido provider was een optie. Maar moet zelf een SIM kaartje ophalen. En dan twee weken lang gebruiken. Niet even een paar dagen overbruggen ofzo. Komt bij dat Odido mobiele netwerk hier binnenshuis niet goed is. Dat verschilt per huis waar ik de afgelopen jaren woon, en hier is alleen Vodafone goed binnenshuis. Ik vertrouw er niet op dat de verbinding goed is, en die gok dan voor twee weken nemen.. Terwijl ik ruim van tevoren meermaals met Guidion heb gebeld, en nu dus lekker zou mogen prutsen en hopen op het beste, steeds SIM swappen voor hotspot en dat twee weken lang nee.. De klantenservice medewerkster begreep dat ook wel, en zou bellen met Guidion. Of er misschien nog een snellere storingsmonteur ofzo in te plannen was. Ze zou terugbellen vanmiddag maar je raadt het al. Niks gehoord.
Is het mogelijk voor jullie om via Guidion de installatie naar voren te halen? Ik zou de installatie anders graag zelf doen maar met glasvezel kan dat niet schijnt.